< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2011 (2)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (3)

Komentari On/Off
Image Hosted by ImageShack.us

Par stvari koje morate znatio meni: ^^

Ime: Veronika
ročkas: 6.7.
visoka: 170 eek
bavim se: capoierom, crtanjem, buljenjem u zid i przno i ubijanjem ljudi u pojam (plačena ubojica pojmova)...

Muzika:
Eyes Set To Kill
Black Veil Brides
My Chemical Romance (prva tri albuma ovaj novi je sranje)
Motionless In White
Get Scared
Panic! At The Disco
Bring Me The Horizon...

VOLIM:
Svoje frendice i frendove yesyes
crtat
gledat krvave i bolesne anime

MRZIM:
ljude koji mi seru
ljude koji su si umislili da su neko i nešto
selje belje (selo neveselo)


Linkovi

Iry B.F.F.

Blog.hr
Blog servis

Moj Youtube

petak, 21.01.2011.

I was gone so long....

Bok ljudevi, životinje i kučne mačke
znači ova moja frendica me zamolila da napišem dugački post a dobiče dva posta zato kaj ču u jednom postu ću reč kaj je sve bilo u ova tri tjedna od zadnjeg posta, a u drugom jedna peiča tipa priče koju sam prije napisala na blog ko da sam naduvana (nisam časna riječ laze ne fakat ne lažem pjeva ali stvarno ne lažem smokin NE LAŽEM ).
Da vam istinu kažem ne sječam se kaj je bilo prije tri tjedna osim kaj mi je bf rekla da se seli u drugu školu crycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycrycry i sad mi tak nedostaje jer nemrem nikom ispričaat kaj mi padne ne pamet pod swaveatom cry i onda mi je DOSADDDDDDDDDNNNOOOOOOOO mislim prvi tjedan u školi je fakat bio koma svi su mi išli na živce I i cjelo vrijeme sam spavala pod satom . Da taj tjedan je jedan lik D. prekinuo sa svojim dečkom party ludi onda se sad zanima za mene makar sumljam da če kaj bit od toga al dobro (uuu frendica če me ubiti nakon ove rečenice, a kaj ja mogu kad tako mislim).

Ovaj tjedan je bilo super nastrano na trenigu ali neču ispričat tj napisat kaj je bilo zato kaj neznam ko če pročitat a da pročitaju ljudi koji me znaju onda bi bila malo u govnima, ne malo puno u govnima. e da trebala bi dovršit o ovom liku D. znači lik je scene što je malo rofl ali je zgodan i ima je lijepo dupe . to je to o njemu sad da vam kažem da idem ročkas od svoje twinnih i bi će ludeo ak se oped budemo histerično kidale ko prošli put i ja se ponašala ko da sma na tripu a to vam ima nekih dana kad sam takva zujozujo i znam da sam rekla da ču napistai dugi post iry al mi se nada pa onda to bi bilo to ljudi
wavewavewavewave

- 22:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.