When I Need You I Just Close My Eyes And I m Whit You...

23.08.2006., srijeda

....

Tako mi nedostajes

Vec sam dugo, dugo sama
svuda noc i svuda tama
vrisnula bih tvoje ime
ne zaboravi me

Slatke price, slatke rijeci
davao si samo tako
mislila sam da su moje
samo moje, samo moje

Ref.
Tako mi nedostajes, da li znas
tvoje price, dodiri, bas sve
tako mi nedostajes
ti ne znas sto to ljubav je
moje najdraze

Nocas oblacim sve
sve u cemu sam ti
nekad bila najljepsa
toliko toga je na usnama
da si barem nocas tu

- 15:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...ovo je moj život...moja bol,tuga,veselje....

Linkovi

Ti me varaš najbolje....

Sad da te vidim
ne bih te poznao
lepote tvoje
zeljan sam ostao

Da l' me jos ima
u tvojim grudima
da li me trazis
u drugim ljudima

Ref.
Otkad te nema ja nemam sna
i svaki dan je ko godina
ma samo da si sa mnom
dao bih sve
jer i kad me varas
ti me varas najbolje

Znam da sa tobom
sve sam izgubio
al' kad te sanjam
ne bih se budio