< sijeèanj, 2008 >
P U S È P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljaèa 2008 (2)
Sijeèanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



|Da/Ne|

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us


TECHNO 4 LIFE

i u viatgj,  Image Hosting

jos jedna moja sljikica::: =)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
moje remek djelo.... tu sliku sam ja uredila... aha... =)

°°°° eo malo pjesmica °°°°

Odavno je prošlo pola noæi,
a ja ne spavam,
èekam
kad æe konaèno jutro doæi...
Ovo jutro donijet æe mi spas,
ovog jutra èut æu tvoj glas...
Ne mogu ti opisati koliko mi je to potrebno,
koliko mi je da te èujem važno...

Moraš èuti koliko te moje srce voli,
koliko za tvoju ljubav moli...
Da uz tebe sam moraš znati,
da te èekam ne smiješ zaboraviti...
Ljubavi živim za jutro ovo
i samo èekam da mi kažeš da nije gotovo...



°° Ako je grijeh sto te volim neka mi se to nikada ne oprosti... °°


# Bori se za srecu, za ono zelis. Ono sto mnogo ti znaci, nemoj dijeliti. Ne brini za druge, jer drugi ce se snaci, ali ljubav poput tebe tesko je naci.

Ja nisam cvijet po kojem se gazi, niti sam svjetlo koje se gasi, ja nisam rob koji te slusa, ja sam jedna zaljubljena dusa.


Legenda o životu

I kada poželiš plakati,
ti se nasmij...
I kad osjeæaš da se lomiš,
ti pogledaj visoko...
I kad vidiš da ti sreæa dolazi,
ti stavi život na kocku...
I kada vidiš da gaze po tebi,
ti se digni sa poda...
I kada vidiš da ljubav odlazi,
ti je pusti da ide...
Život te neæe maziti,
ne dopusti da budeš lutka,
ne dopusti da ljudi kažu da si
bila kukavica jer to bi
bilo kao da se nisi rodila...
Digni glavu visoko,
nasmij se tuzi,
suzama prkosno
pogledaj gore
i što god te u životu èeka,
ti budi svoj,
samo æeš
tako postati èovjek!



×-->U mOm ŽiVoTu PoStOjE tReNuTcI
kAd I tOLiKo NeDoStAjEš Da Te PoŽeLiM
iZvAdItI iZ mIsLi I zAgRLiTi tE u StVaRnOsTi.
OvO jE jEdAn TaKaV tReNuTaK! <--×



°°° LINKOVI °°°

Nina

Barby

Ana

Kata

Nata

marko

sekice

cella

baja

marta

lukacica

lukacica i monika

subyca

punk-pop-rock-buntovnica

sketergirl

crazylikica

tena

tena 2

maja

>°°o meni°°<

ime... ~> tanja
god....~> 14 i pol... =)
prezime..~> ..... nije bitno... °°
zivim u..~> velikoj gorici
rodena sam..~> u njemackoj u Stambergu
ljubav..~> sretno zaljubljena i u dugoj vezi....°° kiki °°
~~> VOLIM <~~
- frendice kiss
- svog decka ( jako, jako....) cerek
-obitelj
-cokoladu
-zajebavat nekoga.. hihi...smijeh
-zajebavat se
-sminkat se
-zujat... lol zubo
- lizat lizalice.... fino njami njami...
- slusat muziku ==>TECHNO <==
~~> NE VOLIM <~~
-ogovaranje
-kada netko govori nes pritiv mene a ne poznaje me!!!!
moj msn je=> tanja.sestak@hotmail.com

~> JOS NESTO O MENI <~
==> inace uvjek dore volje.....
==> volim se zajebavat....
==> i nekoga zivcirat
==> jakooo sam tvrdoglava!!!
==> ponekad bahata ( kada trebam bit )....
==> jako osjecajna....
==> tvrdim svoje makar znam i da nisam bas uvijek u pravu.... smijeh
==> tesko se povjeravam nekome koga bas i ne poznam,ali i inace....
==> imam svoje misljenje o necemu i stojim iza toga....
==> mrzim kada se neko petlja u moj zivot i u stvrari koje ga / je se ne ticu...
==> mrzim i kada me ljudi optuzuju za nesto sto nisam kriva....
==> i kada neko govori nesto protiv mene a uopce me ne poznaje
i nezna kakva sam osoba....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


°°°°~~°~~~°°~~°°°°~~°~~°°

sljikice

Image Hosted by ImageShack.us

kiki i ja



Image Hosted by ImageShack.us

kiki i ja =)


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
mi sekice lol

ana klicek

premka

bara
Image Hosted by ImageShack.us
ninacka i ja

katarina

kika

ninacka

ana i jA

ana k. i bara

hehe

lol
Image Hosted by ImageShack.us

cellyca
Image Hosted by ImageShack.us

kata i ja
Image Hosted by ImageShack.us

bara i nina
Image Hosted by ImageShack.us

kika i ja
Image Hosted by ImageShack.us

=) kata i ja... uuu... hihi na maturalcu!!
Image Hosted by ImageShack.us

mi cure... izmedu njih ja... ( najmanja ) =)
Image Hosted by ImageShack.us
ja.... lool..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
drustvo....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet mi... heh





srijeda, 23.01.2008.

da da.... i tako dani idu.... jedan za drugim....

heh.... wave ..... eo mene malo po malo.....
hehe... onak bas iam inspiracije za pisat... pa se nadam da ce ovaj post bit mallo duzi..... hehe... i tak... joj... ja sam doro.... odlicno....
u skoli sve 5.... zajebancija svaki dan.... nema sta....
pogotovo mi cure.... issee... kak smo se danas zajebavale.....
jednu drugu smo mazale sjajilom .... koi lom... no da...
necu nas sad tu bedirat.... i eto drago mie da smo sredile neke stvari....
i da je sad sve oke.... ugl.. baja i slava svaki dan zajebavau profesore....
i svaki dan nova kulja ili neopravdani... a kaj ces....
i nije tak dosadno u sk, nekad je ali nea veze....
i da... vec se dogovaramo za majce za kraj skolske godine...
kakve ce bit... decki bi narandaste sa crnim slovima.. lud bang
uzasss... a mi cure ili plave onak svjetlo sa crnim slovima ili ljubicaste sa bjelim... i nikak da se dog...
joj... e sad je u tzk pocela gimnastka.... no.. ja sam antisportski tip..
neznam nis... ko krava sa dvije ljeve noge... kmol..
a jbg... sam se brukamo...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

tak... ugl... u zadnje vrijeme sam fkt happy... nema neki poseban razlog ...
vec.. eto.... sve je nekak savrseno.... =) doro aj necu filozofirat...
i da.. opet ja pocela puno pricat... heh... a jbg..
a kad se raspricam svi me gledaju onak zbunjeno... jer nis ne skuze... lol...
i tak... e pa idem ja sad polako... jer ako se ja raspricam do kraja nebu doro zavrsilo.. hehe.. ma salim se...
i tak pozzam::: ninu,baru,anu p i k, katu,kiku.... kikija =) ( kojemu ovim putem saljem pusu...) cellu ( koa je nazalost zatvorila blog) marka, tenu... i sve ostale koi mi kommaju su pozdravljeni!!! =).... heh... i da secer na kraju....

STAFETA.....=)

...PETAK ILI SUBOTA??....
hmm... subota... heh....

...POLJUBAC ILI ZAGRLJAJ??...
ajoj... oba dvojje... ali vise poljubac... to je slade.. =)

... VOCE ILI POVRECE??.....
koe glupo pitanje... voce definitivno...

.... OBITELJ ILI FRENDOVI??....
oba dvoje.... puno mi znace....

....NAJVECA ZELJA??....
hmmm... ima ih punoo.... ugl.... da budem sretna....=)

.... NAJVECA SLABOST...??
zijev... kad mi kiki kaze da me voli, odma se rastopim..=)

....O CEMU SANJAS NOCIMA...??
uff... nebi htjeli znat... ha ha... ma salim se...
neznam cesto se vise i ne sjecam kja sam sanjala...

....NAJVAZNIJA OSOBA U TVOM ZIVOTU'??...
issee... obitelj, frendovi i decko.... to troje.... bez njih neznma sta bi...

....NAJLJEPSI DAN U ZIVOTU??....
heh... ima ih vise.... =)

.... TVOJE MANE SU... ??
jako sam izbirljiva.... ljena.... volim nekog zivcirat ....
tvrdoglava.... uvjek mora biti po mom.... ili nece doro zavrsit... =) ma salim se
ja maloo...

..... STO MISLIS O LJUBAVI???...
sve naj bolje....

.... DA LI SI IKAD BILA POVRIJEDENA...??
hmm.... ovisi na kakav nacin... ali jesam...

.... ZALIS LI ZA NECIME??....
aaa... i ne bas... nemam bas nes za cime bi mogla zalit...

... LJETO ILI ZIMA..??
ljetoooo.... kupanje... moree..zajebancija... hmm... nema nis bolje...

...JEL VJERUJES U BOGA??...
da naravnoo.... mislim nejdem svaku nedjelju u crkvu...
ali vjerujem da...

... STA MISLIS DALJE U ZIVOTU??...
ah neznam.... puno toga... ako cu imat para ili bogatog muza... hihi
ma salim se... a neznam... vjerojatno krenut u samostan medu casne...
=).... pss... da ziher...

.... SKOLA...??
sta skola?? ne kuzim... ali oke.. mislim ko jos voli skolu??

....STA RADIS KADA TI JE DOSADNO??....
hehe.. ne pitajte... dosadujem se... ili msn ili nes...

....DALI ISKRENO VOLIS...??
da naravno.... volim kikija i sekice najviseee..!!!!!
nemrem bez njih.... frendove na jedan nacin i decka na jedan!!

....IME I PREZIME...??
aj doro... tanja.. prezime... ******!! =)
ovo vec postaje zanimljivo...

... KOLKO JE SATI...??
21:10.... =)

.... DA LI BI DECKA MOGLA PREVARIT...??
neeee...nikad.... to je tak bzvz.. milsim ne kuzim..
neko nekog prevari i onda kaze kak mu nis nije znacilo...
pa cek malo... zas si se onda opce upusto u tak nes...

... KOLKO SI VISOK / VISOKA ..... KG..??
nemojte se smijat... inace sam jakoo visoka...
160... kmol..... i 49,5 kg.. kad se doro najdem 50... =)

.... DA LI TI OVO VEC POSTAJE DOSADNO..??
hhmm... da.. po malo.. jer su pitanja neka fkt glupa!!
ali oke..

....VJERUJES LI U SEBE???...
i ne bas... onak...

....NAJVECI STRAH...??
a neznam... ispita... heh... i visine...

....NA STO PRVO POMISLIS KAD SE PROBUDIS??..
di mi je mobitel?? lol...

.....LJUBAV ILI NOVAC??....
ljubav naravnooo....

.....MOZES LI PODNJET ISTINU...??
a i ne bas... heh... a jbg.. kaj se mora mora se...!!!

.... STA PRVO POGLEDAS KOD DECKA...??
uhh... neznam.... ponasanje i izgled....
kad nekog zavolis vise ti i to nije tako bitno!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ugl...mom je postu doso kraj.... pa eto...
osjecajte se pozdravljeno.....!!!! kisss..... volim vas punoooo!!!! kiss

²²°°°>>> I jedan mali dodatak postu!!! <<< °°°¸¸

ninacka moja je nama curama napravila
slike.... mislim malo ih uredila....!!!
da da.... fala nina....

ovo nama curama....
Image Hosted by ImageShack.us

i meni jedna.... =)
Image Hosted by ImageShack.us
..................
kiss

[ Komentari (76) Print ... # ]

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.