prosinac, 2007 >
P U S È P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljaèa 2008 (2)
Sijeèanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



|Da/Ne|

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us


TECHNO 4 LIFE

i u viatgj,  Image Hosting

jos jedna moja sljikica::: =)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
moje remek djelo.... tu sliku sam ja uredila... aha... =)

°°°° eo malo pjesmica °°°°

Odavno je prošlo pola noæi,
a ja ne spavam,
èekam
kad æe konaèno jutro doæi...
Ovo jutro donijet æe mi spas,
ovog jutra èut æu tvoj glas...
Ne mogu ti opisati koliko mi je to potrebno,
koliko mi je da te èujem važno...

Moraš èuti koliko te moje srce voli,
koliko za tvoju ljubav moli...
Da uz tebe sam moraš znati,
da te èekam ne smiješ zaboraviti...
Ljubavi živim za jutro ovo
i samo èekam da mi kažeš da nije gotovo...



°° Ako je grijeh sto te volim neka mi se to nikada ne oprosti... °°


# Bori se za srecu, za ono zelis. Ono sto mnogo ti znaci, nemoj dijeliti. Ne brini za druge, jer drugi ce se snaci, ali ljubav poput tebe tesko je naci.

Ja nisam cvijet po kojem se gazi, niti sam svjetlo koje se gasi, ja nisam rob koji te slusa, ja sam jedna zaljubljena dusa.


Legenda o životu

I kada poželiš plakati,
ti se nasmij...
I kad osjeæaš da se lomiš,
ti pogledaj visoko...
I kad vidiš da ti sreæa dolazi,
ti stavi život na kocku...
I kada vidiš da gaze po tebi,
ti se digni sa poda...
I kada vidiš da ljubav odlazi,
ti je pusti da ide...
Život te neæe maziti,
ne dopusti da budeš lutka,
ne dopusti da ljudi kažu da si
bila kukavica jer to bi
bilo kao da se nisi rodila...
Digni glavu visoko,
nasmij se tuzi,
suzama prkosno
pogledaj gore
i što god te u životu èeka,
ti budi svoj,
samo æeš
tako postati èovjek!



×-->U mOm ŽiVoTu PoStOjE tReNuTcI
kAd I tOLiKo NeDoStAjEš Da Te PoŽeLiM
iZvAdItI iZ mIsLi I zAgRLiTi tE u StVaRnOsTi.
OvO jE jEdAn TaKaV tReNuTaK! <--×



°°° LINKOVI °°°

Nina

Barby

Ana

Kata

Nata

marko

sekice

cella

baja

marta

lukacica

lukacica i monika

subyca

punk-pop-rock-buntovnica

sketergirl

crazylikica

tena

tena 2

maja

>°°o meni°°<

ime... ~> tanja
god....~> 14 i pol... =)
prezime..~> ..... nije bitno... °°
zivim u..~> velikoj gorici
rodena sam..~> u njemackoj u Stambergu
ljubav..~> sretno zaljubljena i u dugoj vezi....°° kiki °°
~~> VOLIM <~~
- frendice kiss
- svog decka ( jako, jako....) cerek
-obitelj
-cokoladu
-zajebavat nekoga.. hihi...smijeh
-zajebavat se
-sminkat se
-zujat... lol zubo
- lizat lizalice.... fino njami njami...
- slusat muziku ==>TECHNO <==
~~> NE VOLIM <~~
-ogovaranje
-kada netko govori nes pritiv mene a ne poznaje me!!!!
moj msn je=> tanja.sestak@hotmail.com

~> JOS NESTO O MENI <~
==> inace uvjek dore volje.....
==> volim se zajebavat....
==> i nekoga zivcirat
==> jakooo sam tvrdoglava!!!
==> ponekad bahata ( kada trebam bit )....
==> jako osjecajna....
==> tvrdim svoje makar znam i da nisam bas uvijek u pravu.... smijeh
==> tesko se povjeravam nekome koga bas i ne poznam,ali i inace....
==> imam svoje misljenje o necemu i stojim iza toga....
==> mrzim kada se neko petlja u moj zivot i u stvrari koje ga / je se ne ticu...
==> mrzim i kada me ljudi optuzuju za nesto sto nisam kriva....
==> i kada neko govori nesto protiv mene a uopce me ne poznaje
i nezna kakva sam osoba....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


°°°°~~°~~~°°~~°°°°~~°~~°°

sljikice

Image Hosted by ImageShack.us

kiki i ja



Image Hosted by ImageShack.us

kiki i ja =)


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
mi sekice lol

ana klicek

premka

bara
Image Hosted by ImageShack.us
ninacka i ja

katarina

kika

ninacka

ana i jA

ana k. i bara

hehe

lol
Image Hosted by ImageShack.us

cellyca
Image Hosted by ImageShack.us

kata i ja
Image Hosted by ImageShack.us

bara i nina
Image Hosted by ImageShack.us

kika i ja
Image Hosted by ImageShack.us

=) kata i ja... uuu... hihi na maturalcu!!
Image Hosted by ImageShack.us

mi cure... izmedu njih ja... ( najmanja ) =)
Image Hosted by ImageShack.us
ja.... lool..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
drustvo....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet mi... heh





utorak, 11.12.2007.

ejjj od danas vise nisam plavusa!!!!

aj ljudi!!!! bok!!!!wave da da.... dobro ste vidjeli vise necu biti plavusa i to od danas!!!!! sad cu ic na farbanje!!!! weee... kak sam happy!!!
sad cu bit brineta!!! hehe!!! naughty rofl
i tako.... joojj jedva cekam!!!! hihi!!! i takoc..... u skoli sve po starom!!!!!
u cetvrtak je bilo ocke!!! moglo je biti i bolje da ja nisam ,ajmo rec
upropastila!!!! ajbg!!!! cure jos jedanput sorry!!!! lud
i takoc!!!! ma u ksoli je zajebancija!!! ovaj tjedan bi rebali pisat oko 5
kontrolna!!! issee!!! kak su glupi!!! niko nam nis nece odgodit!!! bang
bolest!!! jucer smo pisali povjest i hrvatski!!! dead bolje necu komentirat!!!
jel nebu dobro!!! jos bi trebali pisat kemiju,matematiku i fiziku!!! i danas jos iamo
lektiru!!! fkt ono..... profesori valjda imaju svoja nova pravila!!!
da pisemo kontrolni bez obzira kolko ih u tjednu iamo!!! i kad se njima prdne!!
koe budale!!! blabla puknucu.... aj necu vise o skoli!!! vec mi je muka!!!
jojjj... jwdva cekam novu!!! issee nemrem opisat!!! al bu bilo ludo!!! party smokin thumbup ....hehe!!! slavit cemo u mom kaficu!!! u rossiniju!!! da da..... ma ludnica!!!! moram opet napomenut da ce meni i kikiju bit godinu dana!!! lool... tj odma sljedeci dan!!!! ali jbg... toe to!!! tad se slavi!!! zubo
i takoc!!! ma bit ce super!!! thumbup....
sad ce praznici.... mislim sad uskoro!!! pa bozic... jej!!nut
i takoc... jos ni neznam kaj cu kupit kikiju.... ma sjetit cu se ja vec necega!!!
hehe.... pa onda kupit nes za godinu dana!!! lool... a jbg!!!
i takoc... hmmm.... uvjek me je**** kaj da pisem .tj o cemu!!! zijev
a neznam ni ja vise sta..... pa idem.... kad se slikam stavit cu vam svoju sliku!!! od kad sam brineta!!! hehe!!! i to bi bilo to!!! aj ljuddi kommajte!!! poz svima :: sekicama i kikiju i sve ostale koe znam i koji znaju mene!!! pozz!!! pusa!!!! VTP!!!

wave kiss belj

[ Komentari (100) Print ... # ]

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.