četvrtak, 05.07.2007.

The cold memoris

Sto se krije iza hladnih leđa
velike doline,
pune nesreća il sreća
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
gdje hladan zrak puše
i ozračuje mi dušu...
Penjem se i penjem,
sve vise,al nema je...Zasto
si me ostavila samu da se
borim protiv sebe.Gdje si ti
da mi kao uvijek pruzis nadu?
gdje si da osjetim tvoj miris,gdje
si da me svojom kosom dodirujes?
gdje si da svojim ocima gledas
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moje,gdje si da rukama primas moje...
Gdje si da me poljupcima tjeras na plac?
nema te,praznina koju osjecam
kad sjetim se,plačem od tuge
koja mi stvara slike
koje nikad zaboravit necu,gdje si da me svojom
blizinom štitiš od zla sto u meni raste.zivim
sama radeci svaku bolnu stopu,neznajuci da udaljavas
se od mene.Zastote nema da me svojim glasom
tjesis kad najteze mi je....zasto u meni zivi
crna rupa!??!!?zasto se u mojim ocima stvara razocaranje???

I will always member you,Xena....

18:17 | komentiraj (7) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.