srijeda, 04.07.2007.

A legend!

-Prema jednoj legendi postoji ptica koja pjeva samo jednom u svom zivotu,ljepse nego bilo koji drugi stvor na ovoj Zemlji.Od trenutka kad napusti gnijezdo ta ptica trazi trnovito drvo,i nema mira dok ga ne nade.Uvuce se medu njegove divlje isprepletene grane,pjevajuci,nabode svoje tijelo na najduzi ,najostriji trn.Dok umire,njen bol prerasta u pjesmu daleko ljepsu od pjesme slavuja ili ševe.Cijena te predivne pjesme je zivot,ali citav svijet zastaje da slusa,a Bog na nebu se osmjehnuje.Jer ono najbolje sto postoji moze se dobiti samo po cijenu velike boli..ili bar tako kaze legenda....
-Danjima se skrivam od istine koja me ubija,noćima sutim kao crnasjena koja samo hoda.zivim u lazi,puni zapreka s jednim ciljem:vjerovati u sve...kamo moje srce ide je li to moje mjesto na kojem cekam svoje ime koje ce me prozvati da ppretvorim sve u crni prah da sjetim se osobe koja potpora ce mi biti.da dodirnem nebo i letim kao ptica i da ponosnabudem sto jesam,al ne ptice umiru pjevajuci,kao i ja sa svojim snom...ha.....da trcim kao konj bez razmisljanja potpuno slobodno il da jasem na krilatog konja s macem prema gore prema ogromnoj sivoj tvrdavi koja stoji na velikoj stijeni varajuci ljude odozdola da je obicna stijena.znam da sam drugacija od drugih,da moja patnja nije uzaludna,da moja suza ima znacenje koje krči svaki dio dobroga.da budem kao zvijezda noci koja bdije kraj tisucu drugih, ne.kraj mene je nitko...da budem kisa koja bezvrijedno pati udarajuci svojim stopama samo jednom u zivotu...da svaka kap prelije moju dusu u nesto hladno i zlo....

14:40 | komentiraj (41) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.