prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

KOjA ŽeNsKa pIše bLoG ?

N@mE : ........nije bitno za was Suny girl hih ....

Myspace Icons

WOLI:
×parents
×prijatelje osobito Janu i Miu
×cute boys
×itd...itd
NE WOLI:
×swe ljude koji me žiwciraju
ךkolu

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr


kAkAw wAn jE mY BlOgEk ???
super
zakon
ruzan
uzas
  
pollcode.com free polls

mY FRiEnDs :

JaNa : kraljica , ima plawu kosu i stwarno je zakon , my best friend , presuper je i smišna , lipa ...ma neman riječi

Myspace Icons

MiA : isto je zakon , predobra je , smeđokosa je , super je i stwarno je odlična prija

Myspace Icons

mAŁ¤ §Łikica i tAk¤ TiH sTwArI ... p.s. kak¤ s€ stawlja da wan niko nemože spremit slike ??? hehe...

× wIrUjTe IsTiNa ...
Myspace Icons


× JA ObOžAwAN PLeS i gLaZbU pA ewO :


Myspace Icons


Myspace Icons


× E A OwO bI bILa Ja SmEđOkoSa HeHe :

Myspace Icons

× e i OwO BI BilA IsTiNa :

Myspace Icons

 

[četvrtak][20.12.2007.]

...:::::pRv! pO§TeK:::::...

Ejjjjjj !!!!!!!!!!!! kako ste mi ??? evo ovo vam je moj prvi post . neda mi se puno pisat pa ću nadopunit boxeve .... chiao i komajte .... kissach ...

Christmas !christmas icon

p.s. komajte i SRETAN BOŽIĆ



[ 101 KomentarA ][PrinT ][# ]


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.