< travanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (4)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°Malla Miss°°

font color=#FFFFFF>Image and video hosting by TinyPic

1. Ne kradite nam kosture i sl. ako nam ukradete dizz i potpišete ga kao svog napravit ćemo vam isto!
(nema smisla srat da ćemo vas prijavit... kad nećemo)

2. Javite kada uzmete dizajn... puno bi nam značilo...

3. Molim bez lanaca sreće i sl. i bez ružnih prostih kommova

a sad upute.... =D

1. upućujemo vas na to da nam ne kradete kosture i sl. ako nam ukradete dizz i potpišete ga kao svog napavit ćemo vam isto! =D

2. Upućujemo vas na to ako neznate ništa o rađenju dizzeva da nas pitate..ali mi smo po naravi malo zlocheste pa ćete nam za to trebati napisati najmanje 5 kommova!!! =D

3. Upućujemo vas na to da uživate!!!!

Image and video hosting by TinyPic

M@nch! th€ C@r!c@
maLA aVRiLKa


Duvnjakova sekica

emicha



Image and video hosting by TinyPic

1.kliknete na download
2. otvori vam se rapidshare i zatim kliknite free
3. kliknite download i spremite u željenu mapu....

Dizzevi koji su u izradi...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ovi dizajni se nemogu downloadati zato što su u izradi....


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com



....o nama....

okej....mi smo najfrendice....
Imena : Manuela, Tereza, Lea, Ana i Martina....
Prezimena: ma to nikad nećete doznat....:))
Razz: haha :::....:::::;;;;,,,,;;;...:::NE ĆETE DOZNAAT!!!
Godina rođenja:199 i neke...:)))
Živimo u : ne znam....
Treniramo: sve treniramo odbojku... ;)))
Volimo : rukomet (zbog repke a najviše duvnjaka i lackovića,balića...i ima nekih dečkiju u klubu tu đe mi živimo....),ODBOJKU!!!, pizzu,colu, vodu najviše, sokiće, slatko,slano haha, masve volimo osim ŠKOLE......pa naravnoo :))) i obožavamo kompjutere i surfanje netom i MSN!
Ne volimo: školu, učenje, jokića, još neke određene osobe, varanje, nepoštenu igru, i nezz to je to! ;)
Živimo za: upoznanje duvnjaka i lackovića (lacković je za leu haha), mani mani, ečke, odbojku i rukomet pa ono dd! , za odlično školovanje iako ne volimo školu....;)))


i to bi bilo mali djelić o nama....inače mi se neda pisat puno pa je ovo tek nešto malo o nama....:)))

MyHotComments.com
MyHotComments


MyHotComments.com
MyHotComments


MyHotComments.com
MyHotComments


MyHotComments.com
MyHotComments


MyHotComments.com
MyHotComments


MyHotComments.com
MyHotComments


MyHotComments.com
MyHotComments


MyHotComments.com
MyHotComments


MyHotComments.com
MyHotComments


MyHotComments.com
MyHotComments

subota, 18.04.2009.

heii

sta ima narode?? hehe..luda sam..ma neee...oke.,,,, koi je meni kurac ovih dana?? prvo na fejsu ona biljeska...ma daiii hahha...ja se dosadujem...valjda i ostale sestre hhhahahah..xD xD =))) jaoo..kako sam na treningu u cetvrtak pala preko lee...ona je pala i lezi, zapravo sjedi na podu i dize se, ja idem za loptom u nazad i ona meni : pazi tere paziii, al ja ne cujem , naravnoo...i pala sam i ja preko nje, napravila kolut u nazad i nju udrila tenisicom u glavu hahahaha koi LoooL...::;,,,,,;;;ja jucer bila na jogu..hahaha..idemo ja i robi po kolu u ducan jebote u dva dana svi dobijavu pol litre gratisss...i mi idemo, dode on, otvori onaj frizider i ide rukom na skroooz ljevu kolu..ja ga gurnem, skoro slomio ruku haha i ja uzmem tu skroz ljevu, otvorim i POLA LITRE GRATIS hahahahaah ja sam se kidala od smijeha...kako je popusiooo...ne mogu bilivit....

aj idem ja..caoooo <3<3<3<3<3<3<3

- 12:37 - Kommaj! SaMo(9) - Printaj! - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.