utorak, 08.08.2006.

Guess who's baaaaaack..=)))

Ljepotice moje najdraze..Uh..napokonn opet na blogu..rofl
falile ste mi sve punooooo.. Nije mi radio net..jaooo..ispizdila sam glavom..hehe..nut
Ajme...ne znam sto bi rekla..svasta se dogodilo..wink
Kile..uh..jos uvijek mi zadaju muke..Jela,mrsavila,rigala..jedno vrijeme stalno.... i dosla do 60 kg... Of course,ja sam sve to zeznula...Trenutno sad-70 kg..bangbangbang
Ne znam sto mi je..al ne opterecujem se previse time..Uzivam u ljetu..partycereksmokinkiss
Naravno,nema sanse da cu pocetak skole docekat debela..Od danas sam krenula na dijetu s onom juhom..pa barem ovih prvih 5kg dok skinem,a onda cu kasnije mozda promjenit..
Idem malo do vasih blogova,odavno nisam bila..hehe..
Eto..idem kasnije na nocno..hehehe..
Uzivajte u ljetu,zabavljajte se.. Love ya all very,very much...kisscerek

- 18:21 - GoT sOmEtHiNg To SaY? ( 15 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.