petak, 02.06.2006.

Do I even have to say what happened?

Naravno.. Opet sam sve upropastila..bang
Stvarno ne znam sto mi je...
Pa da barem jedem zato sto sam gladna..Al uopce nisam... Jedem bez razloga..
Nisam nesto previse pojela..ali svejedno,ubija me pomisao da sam OPET sve upropastila...
Ne zelim ni stat na vagu...
Dobra stvar je to sto vise ne mogu puno pojest... Pojela sam jucer 2 palacinke (da,da,znam,necu ni pomisljat koliko to kalorija ima..mad) i vise nisam mogla jer me trbuh zabolio i bilo mi je muka... I uvijek se to dogada,mogu full malo pojest..a prije sam mogla jest bez prestanka... Barem sam nesto postigla..
Sutra idemo kod bake na veceru... Moram se nekako izvuc...Ne smijem i sutra jest...
Nedjelju,ponedjeljak i utorak sam na jogurtu..Za sutra cu vec nesto smislit.. U srijedu je kupanje,cijeli dan..A morat cu i za to nesto smislit,bar da ne jedem puno..I cetvrtak,petak itd. opet na jogurt..
U utorak ujutro vaganje... Nadam se da se necu izvrnut kad vidim koliko kila imam...
I vjezbala sam puuno ovih dana,nadam se da je barem to malo pomoglo...
Idem opet ispocetka... A jednom moram uspjet...
Drzite se,kiss-kiss..wave

- 15:29 - GoT sOmEtHiNg To SaY? ( 12 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.