< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
-...y/n?...-

ona..











ona je....
valentina...
prijatelji je zovu vaky..=)
došla na ovaj čudni svijet 27.2.1995...i nekim ljudima zagorčala život
sada je osmašica...=)
drukčija je od drugih..uvijek je u svom svijetu...u maštanju...
o sreći...ljubavi...i plesu...
obožava se smijati..nekad ju uhvati ludilo i samo se smije...
zbog toga je prijatelji i vole..=)....
nekad govore da je stvarno skrenla..
obožava svoj jedini ples..kojeg trenira 8 godina..
i mašta o tome da će jednom biti uspješna plesaćica...
ona je nekad tužna...ali to rijetko pokazuje...samo kad je sama...

ona voli....=)
obožava svoj mali svijet mašte koji je izgradila...
ona voli čokoldau jer je oraspoloži kad je tužna...
voli svoje prijatelje....koji su joj sve....
voli se s njima družiti..pričati..zabavljati..i smijati
voli se smijati..i biti sretna..
voli vrištati...al ne može jer nema gdje...sve je puno ljudi...
voli dugu..i jednog dana bi je htjela dotaknuti..i proći ispod nje...
obožava anđele..i oduvijek želi dobiti krila..i jednostavno odletjeti..=)
voli ivu..xD..ona ju uvijek oraspoloži...
voli putovati..i htjela bi obići cijeli svijet..a pogotovo otići u španjolsku..
voli msn..i dopisivanje sa svojim prijateljima...oni su joj sve....
voli školu...tj prijatelje u njoj...ali ne voli nastavnike..i ne voli učiti..ali želi nešto uspjeti u životu..pa nekako preživljava...
ali ipak najviše voli biti svoja...=D..

ona ne voli =(
umišljene i dvolične ljude
ne voli kad se preseravaju..ali zato ju nije briga
ne voli cigarete...i ne podnosi dim...
...

ona sluša
ljude kako pričaju..=)...
svakakvu glazbu...ali najviše..
techno...rock..rnb i metal...

njezin msn
nobody_13@hotmail.com
tko želi..nek ju doda

Linkovi

Mario
Zaki
Lana
LaRr
Samy
Ivana
Mokaa
Deaa
Sara & Maja & Kika
Lucija
Ana
Belak

prijatelji...=)

nema nikakvog posebnog redosljeda

Ivaa <3

Žuži <3

Pa3sha <3

LaRr <3

Buljka <3

Jasmina <3

Dino <3

Bellak <3

Zaki <3

Mario <3
Kiki-ona je ljeva

Maja

Maja <3

Lea
Švajda

Pavlović
Lucija

Adža

Rela

Čoka
Samanta
Karla

Mirna <3

Deaa

Anja
Tin
Ema
Monika
Lana <3

Nina

Ivana <3

Izy <3

Božica i Lea <3

Petra
Matko
Kristijan
Rea
ima ih još al mi se neda nabrajt...a ak neko hoče da ga stavim a nisam sam nek javi..=)
i od onih koje nisam stavla sliku....nemam =(..ali ču nabavit =)....

...




















subota, 02.08.2008.

...Suddenly I'm dreaming, I'm walking under the sun...

eej ljudi..
došlo je vrijeme da i ja napišem novi post..hh...
baš mi se i neda pisat..al dorro aj...
iva mi došla s mora...deadsmijeh..
prošli tjedan bilo baš zanimljivo...dea i ja išle na bazene...slikale se...i tak..
pa navečer van s belakom i lanom....
eh da i žuži mi došla s mora...smijeh..
pa sad svaki dan izlazimo van i zaje.. se....naše provale..moje plašenje nje...lol....btw buu žuži....e da bila je erupcija...hh....
no ugl...treale dea i ja jedan dan ič do vidovaca...bile otišle..i bile možd 10 min...bilo dosadnodead...
pa se ja vratla na igralište...smijeh...
eh neznam šta da još napišem...dead...no dobro....i neda mi se više pisat...kad ni neznam šta da napišem...
fino...kak fora..no ugl....to bi bilo sve...
pozz svima...mahmah..
kiss marku..=)....
btw hvala svima na komovima..=)
evo slika koju sam ja napravla..=)

i znam da je post prekratak al nezz šta da napišem a i ne da mi se...
kad je sve normalno..sam se zaje.. i niš drugo..lol



~16:54~ -...say...- (91) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.