21.04.2008., ponedjeljak˙˙SRETAN ROĐENDAN MI=)

eeey...kratko sam tu!!:P
samo objawljujem da mi je rodendan dns..wiii!
heheh...(:
i to bi biLLo to...samo za wasss...xx
i jedna pjesmica ofkors!!!
ljudi faLLLa vam na pokLonima i swemu!!!

VVP(:

*
MisLio Si Ti, Još Jedna u Nizu Naiwna maLa,
Na Twoje Fore paLa, sebe Bi Ti Dala...
MaLo si Se Zajebo, swe sam To Weć ZnaLa.
Gle soRy dečko, aL meNi Nie Kriwo.
Mogo Si Me ImaT, Sad Jebe Mi Se Žiwo.
Jer Nisam Ja Ko Druge, ŠTo za toboM Lude.
Kao ti si Fraer, Pa Za Tobom žude.
Znam PaLiš se Na mene, a Kažeš da sam kLinka.
Nie BiTno daL sam gLupa, gLawno da Se Šminkam.
Da te Wide Samnom, Samo To Si Htio.
Jedno za drugo Stworeni, Fkt Si ZabRijo.
ProdawO si Mi sTaLno Neke praZzne Priče,
Kao MaLa baŠš Si sLaTka, Idemo Na Piće.
Swiđam ti se duŠo, kažeŠ Imam stiLa.
Da Sam twoja Cura, goworio si Swima.
Na Tebe ja Ne Trzam, UmišLjen si Jako.
Želiš Me OswojiT, aL Samnom Nije Lako.
Wrijeme Je Napokon Da glawna Budem ja,
Sreća se okrenuLa, Sad ti si iGračka.
Ne Kajem se NimaLo, ZasLužio Jesi.
Swe Ti se Sad wraća, wiŠe neZnaŠ gdje si.
Bajka Je zawrŠena, STigLi smo do kraja.
OsTao si Sam, Jer Bio si budaLa.

*

VVSPPP=)

=)
=)
=)


| 21:22 | Komentari (26) | Print | x |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Postovi

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...swastHa...
Dizajn