When life gives you lemons, throw them away!,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> When life gives you lemons, throw them away!,blog.dnevnik.hr/xox-samoprirodno-xox" />

četvrtak, 22.01.2009.

When life gives you lemons, throw them away!


Hello ljudi!
Skola: Napokon sam napravila blog koji bi trebao ostati u funkciji ( I'm only dreaming, but we'll see...xD)!
Hehe, eto skoja je opet pocela, nije ni cudo da trazim nekakve distance od nje, blah. Ali nije sve tako lose kao sto se cini, mislim istina, imamo testove za kojih par dana ali onak, nije tesko. Samo me fizika izludjuje...
A sta ces...
Nije da mi se ikud zuri..xD
Natjecanje iz engleskog je 03.02., a natjecanje iz biologije je 28.01- bilo bi lakse da smo zapravo ucili ono sto pisemo, ai nije sve savrseno ( Da me slusate uzivo, ovo bi bilo receno s apsolutnim sarkasticnim tonom)

Van skole: Jedna od boljih stvari je ta da smo nas par kao osnovali plesnu grupu. Dobro, ne moze se striktno svrstati pod plesnu, ali priblizno je..:)
Danas je bio prvi trening i ljudi stvarno znaju sta rade..xD
Plesemo na jednu fenomenalnu pjesmo, koju, sam sigurna da nakon ovoga necu vise nikada htjeti slusati, ici ce mi na usi os thi milijun puta koliko cu je poslusati....grr...
Imamo josh jedan u subotu, pa cemo vidjeti kako ce ispasti..xD
Ako ima zainteresiranih ljudi za ples (jazz, mtv and hip hop) javite se u mjesnu zajednicu na jugu od 8:00-9:30 u subotu 24. 01!a


20:06 | Komentari 18 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.