Sajam taštine.*

29.01.2009., četvrtak

Fixing.

Zašto sam uvijek ja ta koji se bori za nas?

Nekad smo tamo znali stajat danima,
I tupo bih te gledala dok smo pričli o tuđim manama.
Stajali smo, pripijeni i u mraku.
Držiš me za ruku, nudiš spas i novu nadu.
I sad opijeni lošim tripom, opet sve krivo radimo,
Od jutra do mraka mi jedva preživljavamo.
I ko' dva jadnika skrivamo se u tami
I jebiga svi su otišli, i opet ostali smo sami.
Opet nam je loše, i nadamo se da sve je samo ružan san
I nižemo loše rime dok čekamo da svane nam bolji dan....

Image Hosted by ImageShack.us

Nemam inspiracije za nešto pametno.
Samo sam htjela napisati ovo gore.
Jer nemam snage više.

Delilah: ne želiš upoznati svoj univerzum sa mojim.
univerzum ti je asocijalan. zapravo, tvoj univerzum je emo.
S.: ....rugala se sova sjenici
Delilah: moj univerzum nije emo,znaš.
Mom univerzumu samo fali jedna osoba.
S.: hmm...molim?
Delilah: a kaj da kažem kad je sve očito
S.: Nije. ovdje nema mjesta mom egoizmu, majku ti, moj univerzum je prilično malen.

Borim se za tebe.

___________________________________________________________
17.6 dolazi Disturbed u Boogaloo ^^
ako odem to će vjerojatno biti vrhunac ove godine.
[ a obično su mi neparne godine dobre, ovo je valjda iznimka koja potvrđuje pravilo.]

over & dead.

- 16:04 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

On/Off

You wouldn't survive my alter ego.

....'jer u duši ću zauvijek ostati malo zbunjeno djevojče'

Ona je.....*
Ona koja jest.
¤umjetnost,glazba i ljubav.
¤ironija i sarkazam
¤punk,rock i metal.
¤Zagreb & Samobor
¤Akademija dramskih
¤ Scout,Melin,Boogaloo <3
¤smoker * drinker
¤bijeli walter * Filter160

*I da. U stvarnosti sam niža/višlja,
ljepša ili ružnija/kosa mi je ravnija.
Glas mi je nježniji,lice mi češće krasi osmijeh,a ne suze.
I don't give a fuck.
Zato samo lijepo prođi neznanče,
i samo mi uputi pogled,jer ovaj svijet
postojat će i dalje,čak i bez nas.

For more information,read this shit I'm writing.


Image Hosted by ImageShack.us


imam deviantart i fejs.
imam i msn
ask if you want it.

Znaš, ponekad se pitam...
Je li baš moralo toliko dugo bez tebe.
Probaj zamisliti kako je teško,
voziti se noću kroz pusti grad,
u društvu gospođe samoće.
I zbog toga se nemoj dosađivati
kad pretjerujem sa nježnostima.



Dreams about....<33


*svojoj maloj osobnoj knjižnici
*Canon 450D
*iskren osmijeh na licu
*posjetit London
*za promjenu pokušati biti sretna

Special someone:

Trenutno se sluša: <3

¤ Slipknot. Evanescence. 3 Days Grace

Prljavo kazalište.Parni valjak.

¤ Hladno pivo. Six pack. Adastra.

Iron Maiden. The 69 eyes.

¤ Disturbed. System of a down.

The Cure. Cruxshadows. Angelspit..





design by Ruby Nelle prilagodba by.Nessie.