¤_×slikicee×_¤



  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 29.06.2008.

×post bez naslova....heh×

e ljudovi
joj da znate kako je ovdije vruce...ufiyesyes
ma mi to prezivimo odlaskom na moreeee
jeeesmokinpartysmijehzubobeljsretanwinknut
heh
more je tako toploooo...jos ovih dana....
hehe
eeee
simpa mi se kupaaaaa [gdje i ja]
jeee
kako sam heppy
joojdead
nemogu belive
ali danas nie bio na kupanju.....crycrycrycrycry smjc
kme
crymad
da bar sutra dode
joj kako b bila heppy....
ma misim tko ne bi ??
heh...dead
full je sweety..ima malo duzu kosu i par mj me stariji
heh
i tako....
igrale smo kup mediterana koi se inace odrzava kod nas[liburnija]
heh
i mi 94 god smo igrale za 93
cccc
i bile smo druge...
heh
cool
i kod nas u domo
u
lovranu su se smijestile
rk olimpija i rk bihaci[cure su sasvim ok]
pozzzz bihacima
sutra iem kod dOrIs
jer je daria isla u rgcry
nema veze
hehe
ae
ljudovi kissykisskisskisskisskisskisskiss


evo slikica

Image Hosted by ImageShack.us



| komentiraj! (225) | isprintaj | # |

srijeda, 25.06.2008.

×evo i mene!!×

evo i mene doma...
mislim nisam nigdje isla
ali sam dosla sa kupanja
ne sad
heh.....evo dobila sam vide ood 25 komice
hvala vam...sretansmijehsmijehsmijehsmijeh
neznam sta da bi nam
voljela da komate mOE nAjDrAzE SeStRicnE
a znam da ona vama ne koma...ali
svejedno
hvalasmijeh
hvala vam...

kissy
kisskisskiss
kiss



| komentiraj! (76) | isprintaj | # |

utorak, 24.06.2008.

×UPS!!×

ljudovi ja se ispricavam na tehnickoj pogreski....hehbelj
i hus i helena [i lea] ce proc sa 5,00 heh i noraa....sry-te

ubuduce necu nap novi post dok ne budem imala vise od 50 komova

hvala
cerek

kisskiss



| komentiraj! (39) | isprintaj | # |

petak, 20.06.2008.

×eeeeeeee....×

evo da vam se javim....smijeh and be timefinofinoheh
i gotova je skola
i helena i hus sry jer sam mislila da ce samo lea proc sa pet jer je tebi[helena] mat trebala bit 4
a tebi hus tj 4beljzubo
ma ok--ee danas mi se je kapovocka potpisalacerek
cool
i gabrijelasmijeh
i ja sam zavrsila sa 4.00
heh

i jucer je bio matei rod
matea sretan ti rodendan

a danas je nori[slavi]
nora sretan ti rodendan
a sutra je niki
niki sretan ti rodendan
ae kissykisskiss



| komentiraj! (19) | isprintaj | # |

utorak, 17.06.2008.

×NEW POST...×

hehehe....
jos samo malo....smijehsmijehthumbupparty da da jos 3 DANA SKOLEEEEEEEEE...jeeeeee...
pa onda ljetni praznici:: pa sta nema niceg boljeg?? ne ne...
a ima...ali ono=)
pocet cemo odbrojavat
preko ljeta ce bit vise postica..da dayesyes
ja se nadam da ce tamo bit jako zgodnih decki za zabavu...partyyesyessmijeh...--zelja svake cure...deaddead
a ok
ljudovi
kissy za vaskisskiss
byewavewave



| komentiraj! (50) | isprintaj | # |

ponedjeljak, 16.06.2008.

×NARAVNO....=]×

eiii ljudovi...nie me bilo dugo...heh
sta mislite koe smo.....dd...prve
bilo je ....bangbang onako....tako-tako
putovali smo oko 10 h..ja mislim,dosle smo tamo i nakonrolleyesrolleyes ja mislim 3h sm imale utakmicu...poobjedile...beljzubosmijeh
smijestaj je bio ok...i klimavsmijeh(rec cu vam zasto)
onda smo isle na veceru,bila je ok samo sta mi nismo bile ok....roflsmijeh stalno je sol bila okolo i ella i mia su stavile vodu u uljesmijehsmijehzubozuborofl bilo je ukusno
poslije
laura i anja su borbu odgodile za nedelju...zato sta su nam ovi dolje dosli srat...ludzujo
ok..navecer se lako zaspalo...osim sta su se ella i mia malo jace smijaleyesbeljzubosmijeh
nie bitno........i da ova ruzmarin je dosla srat[nie bitno koe je to]smijeh sry-te ujutro smo se digle sve pospane i isle na dorucak
bilo je svega...roflmislim sve vrste marmelade...=)...bla bla...ma ne moram vam da smo isle na utakmice i pobjedile...sala..smijeh ne ljuuti te se
e na vecer je bio hrvatski top model...i...borba

anja vs. laura
=)
i pobjedila je ....izjednaceno, zaboravila sam vam nes rec
ma mislim da necu jer to ne bi bilo ok prema toi osobiyes sry-te
mi smo imale bolje smijestaj nego starie cureroflsmijehsmijeh heh...imale smo tv..=)
joj...svi se pakiraju a ja i gloria smo bile spavalezijevzijevali na srecu smo se mi na vecer spakirale...=)
isle smo na dorucak i poslije na stari most......kako je veliksmijeh...cool
tamo je laura kupila frulu:rofl
joj pola toga sam vam zaboravila rec...odite na ovai blog pa cete saznat
aNcHy RuKomEt


aeae
bit ce jos postova
kissykisskiss



| komentiraj! (12) | isprintaj | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.