Plawushadizz.blog.hr
Plawushadizz.blog.hr

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/No

by *plawushadizz*

ovaj blog je samo moooooojjjj

da...kao sta vidite u naslovu...samo moj blog...nikom se neda radit blog...pa sam sam apravio vec TRECI!!!DA DA;TRECI!!!!u prva dva sam zaboravio korisnicko ime...a jebiga....

moja malenkost...---prvi put da stavljam svoje slike na blog...


Photobucket

Linkovi

VaLeNtInA- jaaakko dobra frendica s mora.....
TeA-isto jedna jaaako dobra frendica s mora
MoJ bIvSi BlOg
MaJa-frendica s mora...inace je iz ck
IvOnA-fReNdIcA Iz PrOsLoG rAzReDa
JeDan SuPeR bLog S dIzaJNeViMa
YaNa-FrEnDiCa S mSn-A
IvAnA-BeSt FrEnDiCa...oDlIcNa CuRa U SvAkOm SmIsLu
sArA-Bo...neka s mora
BeTtY- EmO GiRl...JeA...PrInCeSs OfF hElL
JoS JeDaN SuPeR BlOg S DIzZ






Par slika...samo da ne bude prazno...
Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Photobucket
Photobucket




I NARAVNO...MOJ BIVSI SK8...SAD IAM BOLJI...

Photobucket

neshto o meni...

ja sam igor...
tko me zna nek me i dalje zna,a tko ne nek me upozna...
slusam punk i metal...sk8am...idem u prvi..da,da,da 1c strojarsko brodogradjevne....
zivim u kuci koja se nalazi u spinčićima...slusam:slipknot,disturbed,my chemical romance,lovex,green day,blink 182,linkin park,hladno pivo,system of a down,guzva u 16-ercu,him,offspringlimp bizkit,crazy town,papa roac,bullet for my valentine,taking back sunday,red hot chili pepers...ima toga jaaako puno
MRZIM : CAJKE!!!!!!!!!!!!!!!!skolu,sve sta ima veze s cajkama,sve oko sebe,sestru,lacoste,dinamo i hajduk...
imam msn iggysk8@hotmail.com
PhotobucketPhotobucketPhotobucket<
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket

tu su par lyricsa od nekih pjesama meni najboljih...


My Chemical Romance Lyrics
House Of Wolves Lyrics
SIX PACK - NEKAKO NAJVISE ME BOLIS TI

K'o vrabac kisu predosetim
saplice zivot da me podseti
da skoro ce kraj da je sareni zmaj
jaci od konca mog srecnog detinjstva.

I ne bih nikad rekao frka
u praznom dzepu kad zbuni se ruka
samo ti trepni kao da me razumes
i cela prica imace smisla.

Ne boli me kad se drugi nasmeju
sta oni znaju sem da laju i puze
ali me boli kad nemas ideju
sta da mi sapnes kada naviru suze.

Boli me zulj u cizmi ludih skitnica
boli me muk svih onih napustenih ruznih ulica
bole me rane koje samom sebi napravim
al' nekako najvise me bolis ti.

U gradu sto se nikad nece zvati mojim
previse mislim, dakle jedva da postojim
makar me slazi da me stvarno razumes
kad dirnem zvekir na grudima tvojim.

Ne boli me ni kad se drugi nasmeju
sta oni znaju sem da laju i puze
ali me boli kad nemas ideju
sta da mi sapnes kada naviru suze.

Boli me zulj u cizmi ludih skitnica
boli me muk svih onih napustenih ruznih ulica
bole me rane koje samom sebi napravim
al' nekako najvise me bolis ti.

SIX PACK - 2 MINUTA STRAHA

Srce slome čak i usta
nekog neznanog junaka
brzinom zvuka dok tone moj brod
ovu noć zato provodim budan i sam
k'o osuđenik...

Dajte mi reč na samo dva minuta straha
dajte mi glas, al' znajte gluvi će me čuti
ovo je kanonada, rat u mojoj glavi
srušen je svet, pravljen od pepela i praha

Pogled odozgo okom plavog goluba
hiljadu priča, šaka sreće i tišine
nije ni srce uvek crvena fasada
pukne baš onda kada najmanje se nadaš

Razmisli dobro i reci mi,
ne vidiš sebe ali vidiš njih,
živote tihe i prazne.
Trač kao vesti proverene,
Ti vidiš druge, ali sebe ne.
Više ne brojim, jer po ko zna koji put
budnog sam noćas opet zatekao sebe
svetlom po mraku najzad pišem poruku:
"Čuvaj se dobro jer ja dolazim po tebe !"

Ovo će biti prvi poslednji put
vidiš li znake na nebu ?
Od sad te prati pogled oštar i ljut
ja noćas slavim svoju pobedu !

SIX PACK - VIŠA SILA

Kada počne da propada sve,
sve što imaš
Svetlo nestane, senka te napusti:
Biće da sasvim si sam!
Stavljaš prst na čelo, gledaš u nebo
Pitaš se: "Zašto baš ja?"
Ko se to igra sa tvojim životom
nije ti jasno
Zašto na trenutak sklopiš ruke
kao da očekuješ
da kiša što ti kvasi misli
što pre prestane
Da li postoji neka sila iznad nas?
"Bože pomozi", zoveš i shvataš
niko ne čuje tvoj glas.
I kao da si hteo da dohvatiš nebo
da iz njega iscediš krivca
za sve ružno što se dogodilo
Kad tamo sivi oblak spava-
ničeg osim beskraja
Možda je Darvinova teorija
ipak ispravna?
U stvari sile postoje samo
kada neko
treba da najebe,
da plati grehe još ne počinjene.
Kiše u glavi sad padaju još jače
a ti kao kroz san
mrmljaš molitve, tiho, najtiše
... ionako te niko ne čuje!
Kada počne da propada sve,
sve što imaš
Stavljaš prst na čelo,
gledaš u nebo
Pitaš se: "Zašto baš ja?"



frenkie - izgubljeni snovi

Izgubljeni snovi
Ref.
Idi sad druze moj
ljubavi pozdrav mi
odnesi, mojoj ti
putu mom tu je kraj
umoran ovdje ja cu stati
zelim mir

Na kraju svake price
ti ostanu lijepi snovi
mastovite price o lovi
sjecanja na lijepe dane

Ja rusim zidove iz glave
gledam zivot sa strane
posmatram stare jarane
koji pucaju kao grane

Ponekad je strah me
slusat' te price, sta me se tice
a treb'o sam poslusat'
barem jedno bice
najboljeg jarana koji u pomoc
vice, vice, vice, vice, vice

Prestani pricat'
o tim furkama na drogi
super je tebi na bobi
al' to je samo stepenica nize
dan dolazi blize

Kad ce ti ona dojaditi
i prestat' da te dize
i vec vidim hitna kako stize
a tebi u ruci igla je zabodena

Stara ti je dozivjela slom
i u bolnicu odvedena
a tvoj stari se na sahrani
na mene dere

Sto te nisam pazio
ja sam tek to shvatio
kad sam sliku u dzep stavio
sad ti gledam sliku

I sjecam se kad smo pili
prvi put travu pusili
i govorili jebo hemiju
treb'o si mi biti kum
dvije glave, jedan um

Prije sam mog'o puno vise
uticat' na tebe
a sad listam proslo vrijeme
gledam gdje smo pali

Ali nema, buraz, jedno poglavlje
u toj prici fali
prije smo se talili za albume nove
onda si se talio za bobe

I rok'o tramale kod rodje
i non stop si zvao mene
na rave party da dodjem
kako pomoc drugom
ako tim putem podje

Nikad se nisam fur'o na ulogu vodje
al' kod tebe sam fakat
jedno vrijeme mozda cak i treb'o
primjetio sam jer si me drugacije gled'o

Nisi k'o prije se zez'o
al' mi nisi nikad nista rek'o
mozda si me tako
ustvari upomoc zvao
al' ja to nisam znao

Samo da si mi jedan znak dao
i onu jaknu kad si prod'o
ja sam kasnije skont'o zasto
im'o si dug kod dilera
on ti nije prast'o

One price o skidanju
sad znam da si mast'o
prije sam ti vjerov'o
a kasnije si me samo lag'o

Jedan bez drugog prije nije nigdje mako
kasnije si furo s kim si stig'o
i gdje god si lovu dig'o

Sve si s nekim lafo jaranima
na gadro spicko
govorio si kako su ti oni pravi jarani
al' svako je vidio
da je to interes ustvari

De mi, Frenkie, cenera pozajmi
sutra navrati
i jebo mater ako ti ja to sve
sutra odmah ne vratim
najkasnije tad

Sve sam treb'o znat'
al' nisam mog'o vjerovat'
sad se osjecam krivim
ne mogu da se pomirim
i taj gubitak da primim

Da sam te bar
kod tvojih roditelja izd'o
kad si onog taksistu
zbog onih par maraka izb'o

I onaj nakit kad si
onog dana od stare ukr'o
skont'o sam da si preduboko
u to sranje up'o

Sitnice bude u meni
one lude slike stare
zajednicke gide i upute tvoje
kak' se cure bare

I tvoj mladji brat
na tebe sad pravo lici
nekad kad ga vidim
zovem ga imenom tvojim

Al' za njega se ne bojim
on nece tvojim putem ici
svaki dan na trening pici
s tim ce jos daleko stici

Bice pravi jebac
k'o sto smo uvijek govorili
mi smo se za trebe borili
a njemu dolaze sad same
i to ne one glupace k'o nama
nego prave dame

I uvijek kad ga vidim
jako k'o tebe ga grlim
stara ti od onog dana
nije bas vise ista

I dalje ti je soba cista
nikom ne da da dira ista
uvijek pita neka tvoja
stara majica kod mene

Jer treba da bude sve cisto
i spremno za tebe
uvijek se jezim
kad s njom u istoj sobi sjedim

A brat svaki dan
cvrsto grli i ljubi nju
a ona prica s tobom
k'o da si za stolom tu

I uvijek kaze, Frenkie, vrati majicu
nemoj da bi zaboravio
stari ti se popravio
i on je dosta propatio

Al' ozdravio je
na kraju svega fino se oporavio
cesto nazove, pita, trebal' mi love
zeza za siroke tole
glumi neke reperske fore

Znas, bolan, kako nas je
uvijek zez'o prije
samo sad sto mu osmijeh
na licu isti nije

Nedostajes mi, brate
neki ne mogu da shvate
kako tuga tol'ko traje
i zasto ne zivim vise dalje

Jarane, ne mogu
k'o da si mi iscup'o nogu
s tobom umro je i dio mene
a onaj drugi vene

Sto nastupa sam tebi posvetio
nadam se da sam se barem malo
promjenio i opametio
nisam znao da mi droga
moze druga otet'

Znam, sad ne mogu
vratit' vrijeme i ispocetka pocet'
al' navece kad legnem da spavam
vidim te opet i opet

I na kraju svake price
ti ostanu lijepi snovi
mastovite price o lovi
sjecanja na lijepe dane

Ja rusim zidove iz glave
gledam zivot sa strane
posmatram stare jarane
koji pucaju kao grane
ponekad strah me

Ref. 2x



my chemical romance - house of wolves

Well, I know a thing about contrition,
Because I got enough to spare.
And I'll be granting your permission,
'Cause you haven't got a prayer.
Well I said hey, hey hallelujah,
I'ma come on sing the praise.
And let the spirit come on through ya,
We got innocence for days!

Well, I think I'm gonna burn in hell,
Everybody burn the house right down.

And say,
What I wanna say
Tell me I'm an angel,
Take this to my grave.
Tell me I'm a bad man,
Kick me like a stray.
Tell me I'm an angel,
Take this to my grave.

(S-I-N, I S-I-N
S-I-N, I S-I-N
S-I-N, I S-I-N
S-I-N, I S-I-N)

You play ring around the ambulance,
Well like you never gave a care.
So get the choir boys around you,
It's a compliment, I swear.
And I said, ashes to ashes, we all fall down,
I wanna hear you sing the praise,
I said, ashes to ashes, we all fall down,
We got innocence for days!

Well, I think I'm gonna burn in hell,
Everybody burn the house right down.

And say,
What I wanna say
Tell me I'm an angel,
Take this to my grave.
Tell me I'm a bad man,
Kick me like a stray.
Tell me I'm an angel,
Take this to my grave.

You better run like the devil,
'Cause they're never gonna leave you alone!
You better hide up in the alley,
'Cause they're never gonna find you a home!
And as the blood runs down the walls,
You see me creepin' up these halls.
I've been a bad motherf**ker
Tell your sister I'm another
Go! Go! Go!

And I should said,
What I wanna say
Tell me I'm an angel,
Take this to my grave.
Tell me I'm a bad man,
Kick me like a stray.
Tell me I'm an angel,
Take this to my grave.

Tell me I'm a bad, bad, bad, bad man.
Tell me I'm a bad, bad, bad, bad man.
Tell me I'm a bad, bad, bad, bad man.
Tell me I'm a bad, bad, bad, bad man.
So get up!
So get out!
S-I-N, I S-I-N!


Guzva u 16-ercu - shupack


GOVORE
DA ME NE VOLIŠ
TE DA SE OKOLO KURVAŠ
TE DA SE JEBEŠ S DRUGIMA

PRIČAJU
DA SAM GLUP KO KURAC
I KADA KRAJ TEBE SLINIM
DA IZGLEDAM KO ŠUPAK

I JOŠ KAŽU MI
DA SAM POSTAO PEDER
DA VIŠE NEMAM IDEJA
DA NE ZNAM NAPRAVITI SRANJE

ALI GOVORE
DA ME NE VOLIŠ
DA ME NE VOLIŠ
DA ME NE VOLIŠ

SLIPKNOT - DUALITY

I push my fingers into my eyes...
It's the only thing that slowly stops the ache...
But it's made of all the things I have to take...
Jesus, it never ends, it works it's way inside...
If the pain goes on...
Aaaaaaaah!

I have screamed until my veins collapsed
I've waited as my time's elapsed
Now, All I do is live with so much fate
I've wished for this, I've bitched at that
I've left behind this little fact:
You cannot kill what you did not create
I've gotta say what I've gotta say
And then I swear I'll go away
But I can't promise you'll enjoy the noise
I guess I'll save the best for last
My future seems like one big past
You're left with me 'cause you left me no choice

I push my fingers into my eyes
It's the only thing that slowly stops the ache
If the pain goes on,
I'm not gonna make it!

Put me back together
Or separate the skin from bone
Leave me all the Pieces, then you can leave me
alone
Tell me the reality is better than the dream
But I found out the hard way,
Nothing is what it seems!

I push my fingers into my eyes
It's the only thing that slowly stops the ache
But it's made of all the things I have to take
Jesus, it never ends, it works it's way inside
If the pain goes on,
I'm not gonna make it!

All I've got...all I've got is insane...
All I've got...all I've got is insane...
All I've got...all I've got is insane!
All I've got...all I've got is insane!

I push my fingers into my eyes
It's the only thing that slowly stops the ache
But it's made of all the things I have to take
Jesus, it never ends, it works it's way inside
If the pain goes on,
I'm not gonna make it!

FNC DIVERZANT - BLIZU SUNCA

Želim nestati s tišinom
Pobjeći od crne tame
Živjeti sa nekim smislom
Dočekat' bolje dane
Dosta mi je ovog svijeta
Dosta mi je ovih ljudi
Kao da im ne pripadam
Pa da mi neki od njih sudi
Zaboraviti sve želim
Uništit' tu bjesnoću
Koja živi sad u meni
Koja javlja mi se noću
Želim opet biti čovjek
Da sam svoj i da sam ne'ko
Blizu sunca moram doći
Al tol'ko je daleko
Život moj polako puca
Želim biti blizu sunca
Da me voli, da me grije
Da mi bude kao prije
Blizu sunca moram doći
Hoću to, al' dal' cu moći
Borit ću se sa srcem svim
Da sa suncem se zavolim

Slipknot - vermilion

She seems dressed in all the rings
Of past fatalaties
So fragile yet so devious
She continues to see it
Climatic hands that press
Her temples and my chest
Enter the night that she came home
Forever

Oh (She's the only one that makes me sad)

She is everytihng and more
The solemn hypnotic
My Dahlia, you're bathed in posession
She is home to me

I get neverous, perversed when I see her to worse
But the stress is astounding
It's now or never she's coming home
Forever

Oh (She's the only one that makes me sad)

Hard to say what caught my attention
Vixen crazy, Aphid Attraction
Carve my name in my face, to recognize
Such a pheromone cult to terrorize

I won't let this build up inside of me
I won't let this build up inside of me
I won't let this build up inside of me
I won't let this build up inside of me

(Yeah!)

I'm a slave, and I am a master
No restraints and, unchecked collectors
I exist throught my name, to self ablige
She is something in me, the darkness finds

I won't let this build up inside of me
I won't let this build up inside of me
I won't let this build up inside of me
I won't let this build up inside of me

I won't let this build up inside of me
I won't let this build up inside of me
I won't let this build up inside of me
I won't let this build up inside of me

SHE ISN'T REAL!
I CAN'T MAKE HER REAL!
SHE ISN'T REAL!
I CAN'T MAKE HER REAL!

(She isn't real, I can't make her real)
(She isn't real, I can't make her real)

Blink 182 - i miss you

(I miss you miss you)
Hello there the angel from my nightmare
The shadow in backround of the morgue
The unsespecting victim of darkness in the valley
We can live like Jack and Sally if we want
Where you can always find me
And we'll have Halloween on Christmas
And in the night we'll wish this never ends
We'll wish this never end

Where are you and I'm so sorry
I cannot sleep I cannot dream tonight
I need somebody and always
This sick strange darkness comes creeping on so haunting everytime
And as I stared I counted the webs from all the spiders
catching things and eating their insides
Like indecision to call you
And hear your voice of treason
Will you come home and stop this pain tonight
stop this pain tonight

Don't waste your time on me your already the voice inside my head(6x)

I miss you miss you(6x)

My chemical romance - cancer


Turn away,
If you could get me a drink
Of water 'cause my lips are chapped and faded
Call my aunt Marie
Help her gather all my things
And bury me in all my favorite colors,
My sisters and my brothers, still,
I will not kiss you,
'Cause the hardest part of this is leaving you.

Now turn away,
'Cause I'm awful just to see
'Cause all my hairs abandoned all my body,
All my agony,
Know that I will never marry,
Baby, I'm just soggy from the chemo
But counting down the days to go
It just ain't living
And I just hope you know

That if you say (if you say)
Goodbye today (goodbye today)
I'd ask you to be true (cause I'd ask you to be true)

'Cause the hardest part of this is leaving you
'Cause the hardest part of this is leaving you

Pain - shut your mouth


The only thing I ever wanted, the only thing I ever needed
is my own way - I gotta have it all
I don't want your opinion, I don't need your ideas
stay the fuck out of my face, stay away from me
I am my god - I do as I please

just wipe your own ass and - shut your mouth

I had enough and you're going down - shut your mouth
what comes around you know goes around

my mind is playing tricks on me
I am not as stable as I used to be
pushed and shoved, you know you're going too far
I will not break my back for you no more, I am gonna go my
way
I am gonna take control
time to wake up and dig myself out of this hell

just wipe your own ass and - shut your mouth

I had enough and you're going down - shut your mouth
what comes around you know goes around - shut your mouth
you're getting what your ego deserves - shut your mouth
what comes around you know goes around - shut your mouth

shut your mouth

I had enough and you're going down - shut your mouth
what comes around you know goes around

shut your mouth
shut your mouth
shut your mouth



PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket

petak, 18.04.2008.

EVO MALO RECEPTA ZA UZIVANJE!!!!!

smokin
Potrebno:
-200g šećera
-200g brasna
-200g margarina za kuvanje
-200g čokolade za kuvanje
-2 jajeta
-2 kashike kakaoa
-po želji seckanih lešnika, badema
-15g zelene radosti

Očistite travu od sementki i granja, i sameljite u mašinici za mlevenje kafe. Stavite da se sa margarinom kuva na pari, kad proključa kuvajte još 5-10 min, na umerenoj vatri.

To sve sipajte u jednu veliku vanglu, dodajte brašno, šećer, jaja, kakao, i 100g izdrobljene čokolade, i mešajte dok se ne dobije jednaka masa, i dodajte lešnike i bademe. Pleh podmažite margarinom, razvucite "testo", ne deblje od 1.5cm i pecite na 180°C jedno 20 minuta.

Ostalih 100g čokolade rastopite sa par kašika mleka, i time premažite kolač kada ga izvadite. Secite na kocke.

NEMOJTE PRETERIVATI SA KOLAČIMA! Strašno su ukusni, nedajte se prevariti... Rad tek posle 45min-1.5h... Držaće vas nekih 3-5 sati, zato, pažljivo... Uživajte..


na srpskom je al ce posluziti svrsi,kome treba........
ja ga osobno nisam probao....nisam imao vremena za napravit ga jer su mi starci stalno po kuci........uzivajte

- 18:18 - KomentariSaMo→(7) - Print - Permalink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.