prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (8)
Prosinac 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
owaj blog je sranje

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

KrAlJeWi i kRaLjIcE
29.12.2008., ponedjeljak
MaLo O SVoM bLoGu

.......malo...o...svvom..blogu... hehehe ovaj mi je blog zakon ali ako se i tebi sviđa malo mi komentiraj..................ovako ...ovaj mi je blog sasveim zakon....i guba....ali ne znam....jesam li trebala ne koju....drugu pozadinu...............ali nema veze ova mi se više sviđa....hhahahe...........ao ti imaš svoj blog molim te dam mi ga uneseš u........komentare.................pliz.....................a...do tad .........ti žaeli jednu veliku .......pussssssssuuuuuu...........kisss..................by....
- 15:53 - Komentari (5) - Isprintaj - #
25.12.2008., četvrtak
A sAd malo o d muških

jale=dobar
memo=cool
nick=cool
mićo=kralj
niko=legenda kralj supać




ajme neda mi se više

- 17:45 - Komentari (2) - Isprintaj - #
A sAd ćU rEć KaKvE suCURE S juda

ivona(ike)=cool carica kraljica legenda
daja=kraljica supać kull
ivana(loza)=kraljica legenda
marina(krakicha)=cool nije tako loša
barbara(barby)=cool
brigita(gigo)=supać zar ne
marija(mare)=nezz
bruna=nezz umišljena
martina(beča)=kraljica mala legenda
martina(josipovicha)=kraljica
anja=kraljica legenda
ja=pa normalno kraljica he,he,he


i to je to od ženskih
- 17:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #
A SaD pIšEm MaLo O jUdU

.....HE..HE..HE .....moj klub je naj bolji....he....he.....HE....ako želiš trenirat judo dođi u jk pujanke....jedino a...k....o... živiš u s..p..l..i..t..u..
jer jk pujanke su ...i...p...a....k ... prvaci hrvatske ..he..he..HE vidi mo .....se a do ....tad ...pussssssssaaa..............kiss..........by...........
- 17:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #
Ej lJuDi pIšEm MalO o SeBi

...ja sam???nezz baš kakav mi je ovaj blog ako ti znaš onda mi...komentiraj....pliz.x.........xdx............... ako mi ga pročitaš dat ću ti svoj msn........muky_98@hotmail.com......eto dala sam ti svoj msn ........a sad..........m.......i..... komenti...........r..........a............j
- 17:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #
24.12.2008., srijeda
OhO MoJ PrWi pOsTeKiĆĆĆĆĆ.....xD....LoL

ej ljudi eo ja odlučila otworiti blog....pa eo pisen moj prwi postić.....hhhh......ma u owon blogu će wan se radit o swačemu i tako malo u judu,malo o meni, malo o mojim prijateljima......itd...pa eto komajte mi puno...i tako .....sad zawrsawan jer ipak jos nean sta pisat pa iden.....wtPppppp......šwe was
- 18:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>