Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Muzikaaa








O meni:
Ime: Lucija
Datum rođenja: 26.08.1995.
Naj Fredice: Sara, Ivona, Adelita, Tonka
Naj glumac: jZac Efron (NAJSLAĐI ČOVJEK NA SVIJETU)
Naj glumica: Vanessa Hudgens - super cura
Grad u kojem živim: Sisak
ETO TO JE TO
KOMAJJTE

Blogovi koje posječujem
Jedna cura ima super blog
Lindsay fan - nita
britney fan - amy
lindsay fan - cura ima super blog
Us5 fan - cura je supeeeeeeerrrr










Evo slikica
Žao mi je što nemogu stavljati slike
jer mi je malo premali box...ŽAO MI JE STVARNO!!!!!!!!!!!!!


ponedjeljak, 18.08.2008.

Evo mali video..dosadno mi je

Evo ljudi meni je malo dosadno pa zato što nema vijesti o našoj Vanessi htjela bih staviti jedan video na kojemu su Vanessa i Ashley..ipak su one best frends...pa zato evo video na kojem ima jako puno smješnih situacija..i gluposti kaj one rade..pa bih vas molila da ga pogledajte, jer mislim da ćete se nasmijat..


i malo slika:









Evo još nekaj....vraćam komentare...pa ostavite koliko god želite komentara....i želim ZAHVALITI jednoj curi koja mi je poslala od Tošeta stvarno dobru pjesmu.. pa hvala!!!...posjetite i moj osobni blog...adresa je : http://xlucax.blog.hr
i da pusa Ashleyfan...hvala za video..pusa
- 12:58 - Komentari (4) - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.