by:plushydesign. picture:deviantART.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.usI can't Touch You!
I can't Kiss You!
I can't say I Love You!
But Still LOVE YOU!!



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Maybe I'm Just A Lonely Girl,
Who Is Stuck In The Middle
Of Something,I Don't Really Understand...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us...Holding You Down By Your Throat...
Just Enough To Keep Your
Fucking Mouth Shut...
Can’t Stand To Hear You Scream God...
Because He's Not Fucking Here Bitch..
.

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us..A Catch In My Throat, Choke,
Torn Into Pieces, I won't...No...
I Don't Want To Be This But,
I Won't Let This Build Up Inside Of Me...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.usLife is just too fucking hard,Snap!
Your Face Was All It Took,
Cuz This Need Ain't Doin'
Me No Good,Fall On My Face,
But Can't You See?This Fucking Life Is Killing Me!


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.usLife Can Be So Easy When
You Just Know How To Liwe!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Nemoj Se 0svrtati Na Proslost I Tugovati Za Njom...
Jer 0na Je Prosla...Nemoj Se Zabrinjavati 0ko
Buducnosti Jer Jos Nije Dosla....Zivi U Sadasnjosti...
I Ucini Je Prekrasnom Toliko Da Bude Vrijedna Pamecenja...


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.usI Nocas Zadnji Put Me Zagrli Za Kraj…
Kada Budes Sam U Dugim Nocima I Shvatis
Da Me Volis Kao Nikad Nikog….
Dozovi Me…Probudi Me Iz Sna…Nek
Vjetar Tvoje Rijeci Nosi Tamo Gdje Sam Ja…


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.usS Ljubavju Je Isto Kao I Sa Sjenom…
Ako Za Njom Trcis Dostici Je Nece
Nikada No Samo Joj 0kreni Leđa…
0na Ce Te Zauvijek Slijediti...


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.usBudi 0no Sto Jesi I Neces
Pogrijesiti Jer Jedan Je Zivot
A Samo Kukavice Ga Iskoristavaju Na Pogresan Nacin…

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Voljeti Nekog Nije Grijeh…Grijeh
Je Imati Nekog Pored Sebe A Ne
Cjeniti Njegovu Ljubav Koju Ti Pruza…E Daaa!! :(


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.usVoljeh Te Jednom Davno,
Voljeh Te Dugo i Dezaboravno…
Ali Nije To Sad Vise Bitno….
Proslost Je Proslost…I Greske Koje Smo Napravili
Su Gotove…Na Njima Se Ucimo…
Da Ih Zaboravimo I Nikad Wise Ih Ne Ponovimo!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Nocas su zvjezde zasjale…samo zbog tebe i zbog mene…
Nocas mi je nebo tvoje ime sapnuo…bol u srcu probudio…
Zbog tebe sam nocas zaplakala…i stae uspomene probudila…
Nocas sam shvatila da te nisam preboljela…


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us×I Feel So Lonely…Somebody Save Me…×

ponedjeljak, 14.04.2008.

.Ja Za Ljubaw Necu Moliti Wise Se Necu Za Njega Boriti.

Heeeeeeeeeeey!!
Ewo mene again....nadam se da wan ne smta..hhh...×]..
...Citam potove mojih najboljiiiiiiihfrendicaaaa....
Da,da....I sta sad da i ja o tom piseeeem...youh,neda mi seeee....
Al bilo je tako lipoooooo..ti dwa danaaaa...ma nemam rijeci...al ca bi rekla NiNa...Swe ca je lipo kratko trajeeee!!
Pa ewo...subotu smo Bili Drazi,da Drazi!! ×]...
Bilo je supeeeer,nema tog ca mi nismo cinli,neki su igrale nogaCh,
A ja i Nina pak sle s Maruon na krow od butiga,ca san se nasmijala...
Ma to ste tribali wit...×]...Juce smo se NiNa i ja od jutro ludiraleee...
Sle pazit odbojku,al prije toga na piCa,prwo ca je bilo nasoj dragoj Nini je pala chokolada wa lokvu...aaaah...×]....sle smo mi va dvoranu...hhh...Bolje mi igramo odobjkuuu...×]...
Pa smo uhodile FiCheka...Jadan covik samo ca ni pocel tec...kasnije i je..hhh...
A ca reeeec...moren pisat do sutraaa...Hmmm...da,pridruzile su se nama Najija i ManujejiCa...Pa smo naravno cinle sranja..maznule bickle...tekle za buson da idemo do Kampora...a kako nazad nismo razmisljale..pa smo stopiraleeee...Aaaaah...swe za zabawuuuuu!! Juhuuuuuu!!
A ne znan,ne znan ca da recen ca da piseeen...jer se to nemore rijecima opisaaaat...
Ma ja san presretna,presretna ca iman tako dobri ljudi oko sebe,ljudi ki ce mi uvik pomoc...maljudi ki su vamo za zajebawat seee...
E Nina da zivis Paliti...uuu...×]....
Ma swe u swemu meni je lipo...samo ca skola swe kvariiii..Grrrr...
E da wan se "pohwalin" danas san dobila 1 & 4....da,da,da...
Hrwatski 1....×]....& Fizika 4...×]....Juhuuuuu...Ma briga meee...da,da,da...
Iiiiiiii...i tila bi se zahwalit swima ki se brinu za mene...al stvarnone tribate jer san ja sretna...tako daaaa...×]...
Ma jojoojoj..ja was wiiiiiiiih woooojiiiiiin...jakoooo...×]...
Adeeeee..Ideee...AnChY....

NE WOLIN WAS!!

Image Hosted by ImageShack.us


....čemu sva ta tuga...što mi mira neda....
....zbog čega joj se moja duša tako lako preda....
....čak i kad nebo nije posve sivo....
....uvijek sve...kao za inat...ide krivo....
....primjećuje li itko da mi srce pati....
....il bi bilo prečudno...da me netko bar jednom u životu shvati....
....svoje osjećaje čuvam duboko u sebi....
....i nikad ih više nikom rekla ne bi....
....možda griješim...& sama sam kriva što pati srce moje....
....al ipak jedno je jasno...za LJUBAV je potrebno DVOJE....




| kOmEnTs. (81) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.