< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
°°--jes/no--°°

linkovi


mia katarina
sil
mia
plawa
brajka
ana
mara
dora...6.a
doris...6.a
ivana...6.a
helena..6.a


cool slikice

Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
ll z .com">Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons



Jej..gotova škola...!!!!!!!

haj....ljudi....omg..nemogu vjerovat..pa završila je škola....napokon...nema više učenja i pisanja zadaći..sad samo uživanje i zabava..kupanje..lol..ja idem u utorak na more..i vraćam se 20.7...tak da se dugo ne vidimo..ali kad se vratim hoću PUNO komova...smijeh..danas je utakmica...naravno..moram gledat utakmicu..hrvatska će pobjedit..hrvatskahrvatska..nemam ideju kaj da pišem...evo recimo...da sam u nekoj kazni i da se ne smijem dužit s miom...šmrc...niti ona sa mnom..niti lucy sa mnom i miom...lol....no to je dugačka priča koju ne želim i ne smijem pričat
...a ti mara..ak ne želiš na moj blog..ko te sili da ideš..Marko te ne voli...burninmad..on je zao čovac...i bahat...dobro oboje ste gadni..zezam se......sad nagovaram miu katarinu da ide kod mene gledat tekmu....ali ona je .........kujo mala...ma zekam se..ona je moja bff...zubothumbup..baš je cool...neda mi se više pisat...idem ja..papa...nutsmijehmah..sve vas puno pozzam i dajem vam big kiss...posebno mojim best frendicama:karli,mii k,mii p,lucy i sil...ali i ani,seny..ma svima...komajte mi....thumbupzubodeadthumbup



~19:57~ °CoNvErSe° °238° print #

petak, 20.06.2008.

   

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.