< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
°°--jes/no--°°

linkovi


mia katarina
sil
mia
plawa
brajka
ana
mara
dora...6.a
doris...6.a
ivana...6.a
helena..6.a


cool slikice

Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
ll z .com">Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons



Happy day...!

hy...ja dugo nisam pisala post...bila sam u kazni..pa nisam smjela na komp...no ni za ovaj post nemam inspiracije...danas je dan škole..i nemamo nastave...jupi...sretan..na kegliću je ujutro bio turnir u nogometu..prvo su igrali 7.b protiv 6.c..pa onda 7.b protiv 7.c..i na kraju 6.c protiv 7.c...i naravno pobijedio je 6.c...thumbup..
nakon turnira mia,lucy i ja smo bile sa Stelom u kafiću..tam smo pričale s njom..a onda je lucy otišla...kad je Stela popila kavu..ja i mia smo otišle kod mene doma..bile smo na msn-u i zajebavale kučku lorenu...burninmadmad...ona je prirodno glupo i reterdirano biće.....i onda je mia otišla doma...cry...navečer u školi je neka usrana priredba..na kojoj sam i ja trebala nastupat..no nema šanse...kaj sam bi se zbrukala...al zato bum se smijala mojim curama koje budu nastupile u našim novim kostimima...smijeh...žao mi je mare koja če morat pred svojom simpom plesat....smijehsmijeh...no mara ne brini sve će biti super...sad idem malo pričat o ljetnim praznicima...joj jedva čekam ići na more...kupati se,plivati,sunčati........jej...bit ću na moru cijelo ljeto..tak da me ne bute vidli na msn-u...a kad se vratim s mora bit ću sva crna..jel stalno ronim i plivam..pa uvijek jako pocrnim...na more idem s mamom i s mojim voljenim karlom i korinom..(bratić i sestrična..)...prošlo ljeto sam bila u kampu bez staraca..jej..u velom lošinju..bilo mi je prejebeno...upoznala sam puno ljudi koji su prema meni bili baš dobri i ljubazni..no upoznala sam i puno zgodnih sexy dečki...ove godine idem opet,a samnom možda ali najvjerovatnije ide i mia...thumbupsretan....bit če nam zakon..tamo ima puno dućana..a pošto obje volimo šoping..puno ćemo se nakupovat...a najbolje u tom kampu je kaj možemo biti vani do 1 u noći...i možemo delat po cijelom gradu kaj god oćemo..sretansretantamo su plaže izvrsne..ima i pješćanih i kamenih..uglavnom..dobila sam ipak inspiraciju i napisala sam ddddduuuuuuuuuuuggggiiii post....nadam se da ćete mi puno komat kao i na prošlom...pozz mojim frendicama..MII..KARLI...ANI...MII KATARINI....SYL.....LUCY....SENY....MARI....i svima drugima...kiss...bye...komajte mi....



~14:42~ °CoNvErSe° °354° print #

petak, 06.06.2008.

   

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.