svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
°°--jes/no--°°

linkovi


mia katarina
sil
mia
plawa
brajka
ana
mara
dora...6.a
doris...6.a
ivana...6.a
helena..6.a


cool slikice

Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
ll z .com">Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Icons



TREĆI BLOG I TREĆA SREĆA....

Ej...ljudofi....kaj ima...ja neam blage o čem da pišem..lol...pa ću započet tim da sam se posvađala s miom i lucy..ni sama neam blage zaš.. al ok....onak bzvz.....ima razlog..al mi se neda objašnjavat..vjerovatno znate...no idem na drugu temu....danas je bio SUPER dan...prvo smo imali 2 sata povijesti..bilo je ok..zato kaj skoro niš nismo radili..zato što su se bebić i borna potukli..pa je ona to razrješavala..haha....onda smo imali dosadni engleski...cry
..ona nas je neš bzvz gnjavila o svom životu....i na kraju smo trebali imat 2 sata hrv..no profe nije bilo pa smo išli na školsko igrat košarku..jupi...lol.....thumbup...onda smo mi cure išli k ani mariji odnest joj knjige,jer je bubana..cry ...pa smo ostale kod nje 1 sat...zezale smo se i jele slatkiše....onda smo išli u onaj veliki park republike Austrije...pa su došle mia i lucy..pa smo na kraju s njima išle na keglić.....bilo je super..sam kaj mi je žao kaj se mia i lucy ne druže sa mnom.... i još sam zaboravila reć, da sutra imam državno prvenstvo u Ogulino,pa mi držite fige da osvojim barem 3. mjesto...lol...a u nedelju idem na rođendan mojoj frendici s plesa...mislim trebala sam s curama s razreda ić u kino...no već sam frendici kupila poklon,pa moram na ročkas....ali njima želim lijep provod i da se zabave u moje ime......pozz::mii katarini...sretanthumbupsretan...sil...sretansretan...karli..sretanmah.....ani..sretanthumbupsmokin...seny..sretansmokinsretan...mari..sretanthumbupfino....bye....puno mi komajte.....



~16:37~ °CoNvErSe° °47° print #

petak, 09.05.2008.

   

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.