The Last Broadcast

subota, 14.02.2009.

Standard konvencijska konveksija-konfekcija.


Jer sam u zadnje vrijem umno-bolna (boli me um jer previše razmišljam) ostavit ću samo elemente u tragovima.

Ne volim kad po gradu vidim žene koje su obučene u isti komad robe ko i ja. Ne volim. Kao što ne volim ni celer, suho grožđe, janjetinu, marmite, fejsbuk, televiziju, zimu, losion za tijelo od kakaovca koje smrdi na kvasac kad se razmaže po tijelu, poeziju i prozu, a volim osamdesete, John Turturra, mornarske majice i crvenu boju općenito. Narcisoidna, djetinjasta, sebična i ne-skromna kakva jesam provarim na dvadesetu kad ugledam isti kaput; cipele; šal; kapu; rukavice na ženi (može i muškarcu), a da nisam to ja. Jednostavno neću i kvit. Kupi si tamo gdje ne i ja, krvoločno u sebi kuham i ljutim se. Danas spazih 4 ista kaputa. Pa da ću ikad više ući u tu prodavaonicu, dućan, trgovinu, butigu? Onda isto kad ću se proljepšat i opet pustit dugu kosu! Otima mi se moje individualno tjelesno tlo pod nogama i protuzakonito provaljuje u osobno vidokružno polje. Moja ženska individualna prava [mišljenje da sam jedina žena na svijetu] mi se opasno poljuljava i ruši kao kula na zemljotresu. Mnogi nesebični i požrtvovni ljudi koji goloruki oslobađaju kitove u oceane i svojeručno peku zemljane lonce za humanitarne akcije rekli bi da je život prekratak za takvo nešto, ali radi se o meni koja nisam takva.

Ali zato obožavam australski moderni retro-pop osamdesetih – pogotovo kad mogu stati blago raskrečenih nogu, dignuti bilo koju ruku i zamišljeno sa tom rukom (to jest, prstom) i pokretom glave kulerski, retromoderno i imaginarno nacrtati polukružnicu od gore prema dolje, prema potrebi pjesme.

- 21:21 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there