The Last Broadcast

četvrtak, 26.10.2006.

Potezem, natezem, protezem


Jedna kratka, glupa, tupa i tako sve skupa.

Shvatih danas da ne mogu pricat na telefon, a da nesto ne prtljam prstima i rucerdama mojim dragim. I to podsvjesno. Nema veze je li poso, kuca, javna govornica, princip je isti. Dignem slusalicu, zavrtim broj. I onda pocnu rucice klizit tamo-amo. Prvo povlacim kosu i trijebim poispadale dlacurde. Onda mozda pocnu migoljit ispod majice i pocnu natezat grudnjak. Da, grudnjak. Te ga natezem preko jedne. Te preko druge sise. Da imam i trecu, natezala bih ga i preko nje. Zato se moram pazit kako telefoniram na poslu. Te natezem naramenice tamo-amo. Evo, jucer mi jedna od njih (ona desna) puce ko zrela kokica. Sva sreca ne bijase nikog u kancelariji doli mene. I nije bas nesto. Onda nesrazmjer desnog i lijevog obima postane jako uocljiv, a to me jako nervira.

Sad se moram posramit i rec da si ponekad i gace natezem. Ne znam sto mi bi'. Onako pravo ih potezem. Apsolutno podsvjesno. I boga molim da nikoga nema u blizini. Brbljam na telefon o ozbiljnim stvarima, a iznad hlaca mi se pojave gace sa sitnim, crvenim poljskim cvjeticima. Pa trijebim lastik na njima. Pa ih povlacim cas u jednu, cas u drugu stranu. Makinalno. Ne da si kopam grob, nego grobnicu sest sa sedam, i to onu mramornu. Sa skulpturom na procelju.

Vrlo neugodna navika. Ne znam kako da je se rijesim. Izludi me, brate!

- 23:40 - Komentari (53) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there