The Last Broadcast

srijeda, 11.10.2006.

Prvotni postotni postotak pobjede


Svaki dan naucim nesto korisno. Recimo, danas ujutro otkrih kako baratat onom tipkom na digitronu sto ima ovaj znak - %. Pokazo mi kolega Sved. Nakon punih cetvrt stoljeca koristenja istog (digitrona, to jest). Uvijek mi ta postotna tipka bijase nedokuciva nepoznanica. Nikad znala nijesam odalamit je i dobit nesto suvislo (uvijek bi dobila neke brojeve koji smisla ne imadose, sve neki zarezi, cudo jedno!). Pa je izbjegavah ko djavo tamjan. Obicno bih onda upotrebljavala onaj neki razlomak puta sto (ili podijeljeno sa sto?). Ko puckoskolac koji je pao malu skolu jedno pet puta.

Ta misticna tipka postotka uvijek mi odavase dojam neceg beskorisnog. Ono, da iz cistog mira ukrasi tastaturu. Dekorativna. Mila. Zgodna. Sve do danas. Kad je blesavi krampus uzeo shalu malu u svoje neizmanikirane shape i dotjero me pred sud: moradoh izracunat britansku verziju PeDeVea na nesto. A umjetnik u dusi kakav jesam ne imadoh pojma i opet poceh unezvjereno zvirlat pogledom okolo sebe. Meskoljih se i ne htjedoh priznat da pojma nemam o ONOJ tipki.

Onda je doso u pomoc kolega Sved. I udjoh u legendu. Svasta. Ponekad pomislim kako je to da se uopce i znam potpisat od puste inteligencije koja naprosto isijava iz mene poput neke radioaktivne supstance? Ali glavno da imadem plasticne-leptirice svjetiljku-zmiju (vidljivo na ilustraciji koju odabrah specijalno za danas). Svasta.





Danas udarih postotak, shvatih njegov bitak, ko potok bistar i pitak, za buduci dobar-bolji-najbolji dobitak.

I sad jos ovo da ukomponiram inace cu izdahnut: buduci da sam od nedavno novopecena Rvatica (odnosno, nemam jos pasos - erm, moradem li sad govorit putovnica? - ali mogu lamatat domovnicom pred svacijim ocesima ko bi me htio gledat) priprijetih se kolegi Jamajkancu pred utakmicu. On, ko svaki posteni Jamajkanac-Jenglez, priprijeti se meni. Utakmicu propustih (stiskah nozurine na vlaku blagostanja, srece i radosti). Rece mi putem specijalno genijalnog izuma zvanog sms: erm, barem je Skotska spusila. Na sto mu milo uzvratih da cu ga zajebavat do Jamajke i natrag sutra na poslu. Odbrusi mi bez komentara.

Naravoucenije umova mudrih (i onih malko manje mudrih): mozda se ne znam sluzit postotkovom tipkom (tipka za postotak, za one neupucene), ali zato znam zabiberit kolegi Jamajkancu. Blago meni i veselimo se zajedno!

- 23:00 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there