The Last Broadcast

utorak, 08.06.2004.

Denes nad Makedonija


Evo, ovo sad radim totalni faux pas: mlatim praznu slamu nadugacko i nasiroko, tj vise nego obicno, ne dajem nikakve linkove, nis’. E, sad… Posto se nekako patriotski osjecam u zadnje vrijeme (jos samo da pocnem vjesat zastavice iz auta ko Englezi), pala su mi na pamet neka sjecanja vezana uz Makedoniju (tata mi je Makedonac, a nisam bila tamo vec 15 godina). Naime, isli bi svako ljeto tamo na 3 tjedna. Kakvo more, kakvi bakraci. Recimo, sjecam se svih mogucih “peacki”, kao neka komemoracija koja se desava obicno 40 dana nakon pogreba: ajme, cega svega tamo nema, sarmi, punjenih paprika, baklavi, raznoraznih banjica (gibanica), tulumbi, slatkog od smokava koliko hoces, a poslije se u kuce obavezno ulazi bos, da ne bi prljao tepihe. I onda ogovaranja tipa “Joj, kak ova zena ima prljavo unutra, strasno!” Ma, ludilo.

Znam da mi je uvijek bilo uzasno mrsko ic u Makedoniju: tata bi obicno cijeli godisnji (3 tjedna) iskoristio tamo, a meni je uvijek bilo dosadno. Vrhunac mi je bio otic navecer van u lokalni disko sablaznjivat ljude sa mojim kvazi-Goth imidzom. Zanimljivo da sam jednom tamo upoznala neku Amerikanku koju je privukla moja Siouxsie & the Banshees majica. Na kraju mi je dala kazetu od Fields of the Nephilim. Pa neki bend koji je svirao na terasi hotela, a pjevac je bio pljunuti Sting circa Englishman in New York faza. Sestricna mu je na kraju uvalila moj broj telefona: frajer je stvarno nazvao, culi smo se par puta, ali avaj, kad sam se ja vec bila vratila natrag u Zagreb. Steta. Mos’ mislit. I prvi covjek koji se usudio poljubit yours truly spodobu je bio Makedonac: sjecam se, frajer je imao zuti golf (to mi je bilo tako kul, za nepovjerovat), ali i curu, tj zarucnicu. Kao, ja sam mu bila zadnje “ludovanje” prije zenidbe. Hmph, just my luck. Pa kad smo masovno hodocastili u Grcku jer su mama i ostale rodjakinje cule da tamo ima fantasticno jeftinih pelcmantila od po tadasnjih 100DM (a braticu je grcka policija popalila tablice sa auta jer je nepravilno parkirao pa onda cijele peripetije oko toga). Buahaha, i onda je moja luda teta stavila svoju novu krznenu bundu na sebe na plus 40, ko fol da carinici ne primijete. Nisu primijetili my arse, ali su rekli, kaj sad, luda zena, nek joj bude.

Eh, da, evo vam linka na Engleze i njihovu opsesiju sa zastavama u vozilima: sad ce ih pocet globit, haha, da barem. E, da, navodno u Portugal engleska reprezentacija salje i 24 kistre sa pjenom za kosu. Oh, yeah. Danas nam najavljuju za sada najtopliji dan u godini (“Brits in for a roasting” je jedan od naslova na vijestima), ziva ce se dignut na cijelih 30 stupnjeva celzija: ah, Britanci i njihova spika o vremenu.

Netko mi je nasao blog guglajuci rijeci "djevica na plazi foto". Buahaha, kojeg li razocarenja!

- 10:00 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Boxeve ionako nitko ne cita, moze se stavit svakojaka svakakavo jaka stvar.

    Blagoteleci osvrt na sve i nista; tj, kaj tak puses ko kravosrc!
    Radiotelevizija "Moravski plićak"

    Novo, novo, novo! Meron na deke! Klikni i osvoji emocionalnu i duhovnu nagradu! Moze i broncanu medalju. Ima Strizivojne, sode bikarbone, mesine, a ponajvise ciste i nevine ljubavi.
    Image Hosted by ImageShack.us


     

    Odje kopirajta neima poradi jednostavne cinjenice da nemam bas kaj pametno, ni kvalitetno za reci. Dakle, mozete me slobodno pokrast. Fala.



    "Dress as though your life depends on it, or don't bother."
    Leigh Bowery

    "Women aren't cats, we aren't pets, we are just people trying to cross the freaking street to get an ice-cream."
    Beth Ditto

    BAJ POPJULAR DIMAND
    Nu, mail!

Linkovi


Caught out there