četvrtak, 15.12.2005.

Nije sramota pustit' suzu za svoj grad

Sve je to počelo u četvrtak ujutro, odnosno počelo je to još 1991 ali nekako sam sve to pokušavao ostaviti iza sebe i nijedno sjećanje na pad nisam doživio kao ovo. Na pisanje ove kolumne me potakla masa ljudi koji glume žalost za Vukovar. Došao sam u 8 ujutro na fax. Već sam bio malo u kurcu i pitali su me šta je Zlaja, na to sam im ja odgovorio, sutra je pad Vukovara na što su oni odgovarali "ma da" i "šta već" dok su drugi zapitkivali "otkad to postoji". To me najviše pogodilo jer ne razumijem kao Hrvati ne znaju za datum pada kako bar u te dane ne posvete bar jednu sekundu svoje misli na Vukovar. Na Vukovar koji je bio jedan od najljepših gradova Hrvatske, na Vukovar koji 18.11.1991 izdahnuo za cijelu Hrvatsku i na sve heroje koji su štitili i svojom krvlju branili nemoćne starce, žene i djecu koji su tih mjeseci boravili u podrumima, kupali se u radenskoj i vinu, jeli beskvasni kruh i brojli granate koje su uništavale sve što nam je drago. Ne razumijem kako se ne trude zapamtiti taj datum koji meni znači sve. Rekao sam nekolicini svojih prijatelja koji su stajali oko mene da nisu normalni i nek se srame a oni su samo nabacili smajl i mislili da se ja zajebavam. Svi ti državnici i ostale glavešine glume neke hrvatine i tugu pokušavajući bar na sekundu reći neku svoju propagandu i obećati kule i gradove a mislim da ne znaju da su ljudi poput mog brata krenuli s 10 metaka i starom papovkom u zaštitu grada, i stvarno tim ljudima odajem veliku počast i znak zahvale za sve što su učinili. U petak smo ja i prika s Hvara krenuli oko 1 sat popodne put Vukovara. U ruke sam uzeo 24 sata i vidio naslovnicu "Vukovar nije pao". Istog tenutka sam se sjetio svoje kolone i podruma, te oca u logoru, cijeli sam se naježio i umalo sam pustio suzu. To me sjećanje jako pogodilo, u biti ne samo mene već i sve moje prijatelje. Sad sam se sjetio i riječi jedne žene u subotu ujutro koja me pitala da li sam bio u koloni jučer na čega sam ja odgovorio da nisam mogao zbog faxa. Na to je ona rekla "ti imaš opravdanje", a šta je s onima koji su tu u Vukovaru pa nisu bili u koloni a nisu bili spriječeni ili im se možda nije dalo. Zašto ne odaju počast? U subotu sam navečer bio pored Blacky-a i vidim većinom sve Hrvate koji se opijaju u ritmu cajki. Pa ljudi moji pa jer nemate bar malo obzira prema svom gradu bar u ove dane. Sad će neki reć "pa i ti si Zlajo bio vani" pa jesam al ne u Blacky-u slušajuć srbe kak pjevaju. Zato ljudi moji ne zaboravite Vukovar GRAD HEROJA i njegovu patnju i nije sramota pustiti suzu za svoj grad.

| 11:15 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>