četvrtak, 15.12.2005.

Baka, kuk i soba

Prije otprilike dva mjeseca ja bio u ZG kad keva zove i kaže "joj sine znaš baka se potukla s ljestvama i završila je u knock down-u s slomljenim kukom" ja reko a u kurac mada još tada nisam znao što mi se sprema. Nakon što je baka počivala u svojoj kući u miru na krevetu i ja preuzeo još više hranidbu moje 4 ljepotice u svinjcu i blesave ćurke u kokošinjcu i piliće koje sam sve od reda nazvo hapenovci (hpn1) s strahom svi dočekivali bakino rezuckanje na doktorovom stolu za kojeg sam kasnije sazno (doktor) da je za 30 maraka kupio diplomu u brčkom kao i Pero svoj "skupocjeni" rolex negdje u pustoši Bosne i kasnije bario s njim trebe te zadivio svoje ukućane( Pero leđend). I tako sve super "bosanski" doktor sve riješio i operacija bake se uspješno privela kraju te je ona još neko vrijeme ležala u bolnici družeći s drugim bakama i olajavala ljude koji su umrli prije dobrih 20 godina. E onda se ponovio onaj mamin poziv ponovo u ZG i kaže sine moj znaš baka izlazi iz bolnice i mora bit kod nas na što sam ja reko nema zime majko ali onda je uslijedio šok kad je prozborila riječi baka će biti smješetena u tvojoj sobi. Lice mi se izobličilo kao da sam popio 2 litre zagorskog vina iliti rušiplota, a onda je uslijedila nevjerica i žestoko prosvjedovanje protiv toga, pokušo sam s riječima ,a mama ja sam velik dečko i trebam svoj prostor ne mogu s bakom spavat stavite je u dnevnu sobu (baka je živa osoba a ne predmet da ne bite pomislili...). Nakon psovanja jebemti, u kurac etc. pao sam slomljen. Dobio sam cimericu, 76-godišnju ženu. Nema više surfanja do sitnih sati, pregledavanja švedskih stranica i učenje francuskog i njemačkog s cd-ova, (najčešće se ti jezici pojavljuju). Ali ipak sam ja pametan i dobar dečko i studiram veterinu i odlučih prihvatit tu odluku, njen sam unuk i ona je sve radila za mene pa mogu i ja za nju.

| 11:14 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>