S druge strane ulice

23.01.2006., ponedjeljak

Sretan sam što osjećam da nisam kao drugi

Znam da nisam dugo pisao, odnosno nakon onog prvog posta nisam uopće i mislim da me nitko ne treba upozoravati na to. Nije da nisam želio pisati, nego mi se jednostavno nije dalo. Obično sam uvijek imao važnijeg posla ili sam spavao. Kao prvo smatram da nikoga niti ne zanima što sam doručkovao jutros ili kad sam išao u WC. S moje strane ulice je super, a bio sam u 5ak vani i skonto da se puno stvari nije promijenilo ni na ušminkanoj strani. I dalje vlada ista subotnja priča. Ljudi su u od pol deset do ponoći(najkasnije) u Bestu, Ferrariju, Pubu… Poslije toga opet svi odu u Vadis i dočekaju kasne sate. Monotono da ne može biti više. Uz to počela je i škola, za nas maturante zadnje polugodište i vrijeme odluke. Odlučio sam dati prijemne na filozofskom u zgb(još ne znam za koje odsjek) i politologiju koja mi je i prvi izbor. To sam odlučio s velikom mukom, uz stalne kritike kako to nije konkretan faks i da sam poslije toga k…c. Ja idem pa makar poslije bio zadnji klošar i lik 'imaš 50lipa'. Sumnjam da će ikoga zanimati moj put do faksa, ali ću se potruditi napraviti tjedne izvještaje o tome kako napredujem sa pripremama, sa maturalnom radnjom i štrebanjem. Ja imam cilj i spreman sam riskirati. Shvaćam da će mi se neki smijati, a neke živo boli što se događa sa mnom(valjda ne čitaju ovo onda.). Ako fulam koji tjedan to je zato jer mi se nije dalo pisati i srati gluposti. Ne mogu ja pisati kad se kome digne, ja ću pisati kad je hoću i šta hoću. Ako ću nešto napisati onda nek to bude pošteno, a ne 2-3 rečenice običnog baljezganja koje nije ni sa čim povezano. Prokonto sam da su u našem gradu najveći likovi oni koji su najveći klošari i oni koji nemaju trunke inteligencije (onaj ko se pronađe u ovoj rečenici sam si je kriv). Neka nitko ne pomisli da sam ja ljubomoran na nekoga, ali kod nas si najveći papak ako si pročito neku knjigu ili ako si imalo informiran o umjetnosti, književnosti ili srodnim stvarima. znam ja ljudi koji i uče i koji se znaju zabavljati, eto tu bih svrstao i svoju polupurgericu Dašu(dobio sam izričitu naredbu da je ubacim u slijedeći post)
Čovječe, ispadneš freak ako znaš neki stručan izraz, ali ako bubneš da je deja vu neki vukovarski DJ onda si faca. I kako onda da netko i uči i iskoristi svoje potencijale kada će ga šprdati pola grada. Priznajem da su mi se događale takve stvari, ali ignoriranjem i to je ubrzo prestalo. Budite pozdravljeni i nadam se da ovaj put neće proći 3 mjeseca do novog posta
€:>

- 00:04 - Komentari (356) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
kolumna