< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne

design by: × BloG MasteR ×

Opis bloga

Sve i svašta

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



AnjA
AnjA i AnToNiJa
LeOn
RoBeRt

O meni
Ime:Filip
Godine:11
Razred:4b
Volim:Obitelj,nogomet,
rukomet,svoj blog,pjesme,
play station,komp,mcdonalds
Ne volim:Cajke,narodnjake,
škrte ljude,zubara,doktora,
školu,bahate,umišljene,
pedere
Bavim se:rukometom

Evo vam malo nogometnih
slika

arsenal

barcelona

dinamo

Real Madrid

A sad malo igrača

Image Hosted by ImageShack.us


ronaldinho

Image Hosted by ImageShack.us


21 QUESTIONS.mp3


50 Cent - Ayo Tech...










FFragrant
IIntelligent
LLittle
IImportant
PPainful

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Counters
Get a Counters



50 Cent Lyrics

srijeda, 05.03.2008.

Evo novi post

eee ljudi!!! evo novi post....tjekom proteklih dana bilo je ludo da počnem od počletka...bili smo u glupoj policiskoj postaji...bilo jedosadno i glupo...prvo naj pričal o drogama pa alkoholu itd...skoro sam zaspal i on je pričal i pričal i pričal i nikad kraja, poslje toga smo gledali neke stvari npr, štitnike neke,pa onaj pendrek,pa lisice antonijo je slučajno gurnul ruku u njih pa nije ih nije mogo izvadit,šteta kaj nismo dobili pištolj...bilo je tak glupo.......idemo dalje pa smo bili u tehničkom muzeju ajde tam nije bilo tak dosadno gledali smo avijone,aute,bicikle,motore,rakete,bili smo u planetariji u nutra smo gledali zvjezde,bili smo u rudniku u nutre je bilo gadno bolio me trbuh i povračalo mi se itd.....eeee u subotu je bilo najluđe na eminom ročkasu.....čekali smo da se spusti mrak hahahah, a onda eeee izašli smo van i curama kucali na prozor tak su se usrale da je to bilo strašno eto malo smo se zezali cugali i žderali.. danas smo pisali test iz matke,lagano da laganije nemre biti. valjda sam dobil 5...ipak na njemačkome je najluđe krepaval sam od smjeha...ona ivana me tak nasmijavala a ja sam krepaval od smjeha..malo se učka derala al to nije mene moglo spriječit da prestanem...eto to je bilo za krepat...napravil sam si MSN pa ču vam ostaviti filip.mucnjak@hotmail.com vimi vaše MSN-e ostavljajte u komentarima....idem sad...KOMENTIRAJTE!!!



| komentiraj (28) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.