Linxovi
kak me nešt...nešt...na tuti
e danas me neki film puca .... jebemu to se samo legendarna kakica začepila .... nemogu više....nešt me stišće....uuuu kak legendarno , ja sam legenda kakica je ošla sad niz vodu ... i sad se ja legenda sjetim legendarnih stihova..sjedim na tuti i slušam bluz, nešto mi toplo sklizne niz guz...pa to je kakica........da ja nesmije reči govno mama mi neda kaže da to nije dostojno legende kao što sam ja ... i kaže da s tom rječju na g nesmijem zvati doručak ... mi to zovemo čokolino...da...pozdrav mama
ovdje je moja legendarna kutija za vikanje!!!jea!!!
nešto o mojim legendarnim čarapama
ja imam čarape i one su savršene kao i ja....nemaju rupa i krasno miriše. imam samo jedne legendarne čarape, a one se zovu perica i franjo .... franjo ide na desnu a perica na ljevu nogu...kak zakon jelda...i to je legendarno .... btw. prodajem pericu ili ga mjenjam za jozu.

x-eludiumq-dreams

legendarni je dan,srijeda, a datum još legendarniji,03.08.2005.

VILICA

došli smo do novog legendarnog posta...to je post o objektu nekima nepoznatu a on se nalazi na slici...ne..s time se ne baca sjeno niti se nabadaju djeca(osim u iznimnim situacijama) .. .to služi također za prihvatanje jela i prinošenje istoga ustima...kak fakat legendarno ... taj legendarni predmet najčešće ima četiri špicasta nešta na vrhu i legendarnu dršku...nevjerovatno i kašika ima dršku ... i ja legenda sam shvatio da je s time praktičnije jesti hranu nego sa prstima...i na kraju pitam ....jeli možda netko zna šta je to nož? ja još nisam saznao...nema tako šta u enciklopediji...

- 00:14 - komentiraj legendu (1) - Isprintaj moraš ovo printati to je legeda pisao - # <

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ja sam legenda i nema većih legendi od mene prelegendaran sam
domix je legenda živa istina nikad nije kriva i to je legendarno
Free Site Counter
brojilo legende
nešto o meni ipak sam legenda pa zato nemogu sve napisati nebi stalo
ja sam domix zvani dominik ili obrnuto a i ponekad momix tatin čokomix sprdix spermo ekran štrcix. ja sam živa legenda i to stoji .znači idem u školix 2. razredix pa sam malo luđix jer sam legendarix najvećix na svjetix. najviše volim jesti špinatix jer imam mišićix ko popaix i prebijem svakog ko mi se nađe na putix . sve me cure obožavaju ( ipak sam najveća legenda ).ja sam najpametniji , sve znam , sve mogu napraviti, ja sam najjaći , najmudriji , najljepši, najveći zavodnik ... da skratim ja sam ŽIVA LEGENDA.
ja imam legendarne gače a ti ih nemaš
kakve legendarne gače ja imam....jebeno za nevjerovatix.imaju svakakvih pruga i pizdarijica legendarnih po sebi a na stražnjoj strani...domix legenda...da... to mi piše na guzici jer ja sam najveća živa legenda domix i imam gače koje se nikad ne uprljaju osim kad ih pokakam...a ja to ćesto radim... to mi bude od doručka i taj osječaj je tako legendaran da se barem triput dnevno userem i ponekad malo malterišem... a te gače svjetle u mraku a i moraju jer sam ja legenda ... naprjed imam jedno veliko X i to je legendarno toliko legendarno da to nitko nema i sve je tako legendarno...moje gače... gače gače gačice skinimo sada dole goli goli hodajmo mi to je ljepše bolje...a tek topla legendarana kakica...domix legenda gačix
jesam li ja legenda?
najjebenija legendarna živa legenda
ti si legendica
ti si kurac od ovce
trebam vode suvo mi grlo
de ubij tog komarca
zašto sam ja na ovom blogu
  
Free polls from Pollhost.com

Image Hosted by ImageShack.us