siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DIZAJN ×FuNkY GiRl×

KOSTUR Miss Enchanted

Opis bloga

Na blogu ce te naci sve i svasta...do avatra ... do setova pa do ludorijama moga života.

Linkovi

Moj forum

Moja stranica

Najbolji forum o simsima ikada

Simsomanija

Sims2fun

Nea sims 2 blog

Nea sims 3 blog

Britney Spears blog

Britney Spears blog Gimmie more

Funky desing blog

Moja abeceda

A - avion sretan
B - beba greedy
C - cipar thumbup
Č - čizma pjeva
Ć - ćip wave
D -dalekozormad
DŽ - džep blabla
Đ - đak namcor
E - elektronika headbang
F - frajerica cerek
G - gepard lud
H - hrčak yes
I - igla nono
J - jež naughty
K - konj party
L - leptir fino
Lj - ljubav naughty
M - marmelada no
N - nosorog rolleyes
NJ - njoke kiss
O - ovca zijev
P - policija namcor
R - reperica zujo
S - sims hrvatska
Š - šala smokin
T - tikva rofl
U - unija dead
V - violina bang
Z - zebra headbang
Ž - žaba wink

srijeda, 21.01.2009.

Novi banner...

Evo koji vam je banner ljepši. Jednog od tih cu ja imati no prvo moram vas pitati kojega...glasajte najmanje za 2...ako inace imate kakve naruđbe za bilo što OSIM DIZAJNOVA ja sam vam tu...weee....i sada :
tanananaaaa.
1.
Image Hosted by ImageShack.us


2.
Image Hosted by ImageShack.us


3.
Image Hosted by ImageShack.us


4.
Image Hosted by ImageShack.us


5.
Image Hosted by ImageShack.us



| Komentari (3) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.