< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



MrZe/VoLe

dIzajN bY: zWjezDica

OpIs MajTiNoG bLoGiChA

nIsThA pOsEbNo...
mOj 11 bLoGiCh...
nAdAm Se I zAdNJi...
=)

A sTaCeTe Sa MnOm =P
JaKo VoLiM bLoG!!
EtO...
KiScH!!!
*Majta*


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

xMaJtInI LiNkIcHix



Iva
Juraj
Moja sestra Ivana
Petra
Lucija
Lora

Paula
Matea 1
Neume...neznam kak se zoveš
Josipa :D
Lora i Bell (volimm te)
Alma(ona mene ne voli :()
Basara
Viky
Sarah..posjetite ju!
Porin



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

O mAjTi

HyE! OvO jE bLoG oD jEdNe CuRe KoJa Se ZoVe MaRtA!
DoLaZi iZ SlAvOnSkOg BrOdA! ImA 12 gOdInA! Ne ZnA ToČnO kAd Je pRvI pUt UgLeDaLa SvIjEt, AlI zNa dA Se RoDiLa 7.2.1995!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


MaJtA jE zApJaVo:

jAkO oSjEćAjNa
ŠaŠaVa
TvRdOgLaVa
KaTkAd ČuDnA
JaKo BrZo PrIčA...
VeJiKa sVaĐaLiCa...
StAlNo Se LJuTi...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


MaJtA VoJi:

dEčKe
RoLaNJe S pRiJaTeLJiMa
oBiTeLJ
InTeRnEt
MsN
sPaVaTi
mOrE
LuNaPaRk
njEnOg PsIćA aLLeXa
sNiJeG
dRuŽeNJe
zAbAvU
pLeSaNJe
gLaZbU
KaDa jE ZaLJuBLJeNa
SpOnGe BoB-a
jAgOdIcU BoBiCu
SmS-oVe
bLoGoVe
kOmAnjE
KoMp
FoToGrAfIrAtI
BoJe
kLiZaNJe...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



MaJtA nE vOjI:

šKoLu
nAsTaVnIkE
uČeNJe
KaD jOj mSn ZaŠtEkA
njEzIn IzGrEbAnI mObItEl
KaD sE mAjTi iDe VaN a njEzInI pRiJaTeJi MoRaJu UčItI!!
pRaNJe KoSe
KaD jE mAjTa ReDaR
kAd mAjTa MoRa CrTaTi
zAdAčE
sLaGaTi RoBu
TrČaTi...
BiTi ReDaR
PoVrĆe...SaMo nEkO...
aNoNiMcE


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Pjesmice i sjikice

Mladost traje časak,
ljepota je cvijet,
al' ljubav je dragulj
što osvaja svijet!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ovaj naš život ima
lažan sjaj, taman kad
pomisliš da ljubav je
prava, a ono kraj!
Zato ljubi i nemisli
na krizu, jer jedino
život nema reprizu!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Jedna pusa za oći
koje me gledaju,
jedna za usne koje
me ljube, jedna za
tebe koji nisi kraj mene!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Daljine razdvaju ljude,
zbog njih se tuguje i plaće,
ali onom tko doista voli,
daljine ništa ne znače!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kad bih imala zlatan nož
da rasjećem srce svoje
svakom bi kapi krvi napisala
ime tvoje!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Otvori prozor,....pazi,...
još malo,...sad će,....
evo je,......DOLETJELA
JE SAMO ZA TEBE NAJVEĆA
PUSA NA SVIJETU!!!

Photobucket

Ja te svake sekunde, minute
sata, dana, sumraka, noći
zore, jutra, tjedna, mjeseca,
praznika...uh, godine,
desetljeća, stoljeća, ma
bez prestanka volim....
ZAJEBAVATI!!! hehehehe

Photobucket

Znaj i ne zaboravi: suza je
najvjerniji pratilac čovjeku,
jer kad te svi zaborave, ona
se pojavi......

Photobucket

Spustila sam suzu u ocean,
kad ju pronađeš, prestati
ću te voljeti!

Photobucket

Zaustavi suzu, odbaci
tugu, naći ćeš negdje
za oblakom dugu.
Ljepota prijateljstva nek ti
dušu grije, operosti životu
što savršen nije!

Photobucket

© *NiTkO nE zAsLuŽuJe TvOjE sUzE, a OnAj Ko Ih ZaSlUžUjE, nIkAdA tE nEćE rAsPlAkAtI!!





Nova Marta!

Ljudi od ovog posta piše vam neka druga marta! ja više neću biti ona ljutita marta...marta koja se stalno svađa i ljuti bez razloga! e pa to mi više neće upropaštavati prijateljstva...od 2008 je druga marta..no dobro...

da ja sad malo pričam o dočeku!!!!
ooo...joj prvo je party počeo kod ivane...bilo je ok...mal je bilo dosadno (ivana nemoj se ljutit)...ali bilo je i zabavnijeg dijela...no...u pola 11 smo krenuli na korzo...ja sam imala haljinicu i najlonke, i tanku jaknicu, a nisam se smrzla..no kada smo išli prema kiosku kupiti meni moju najražu čokoladicu snikers i na korzu je bila bljuzga....martina je skočila na tu bljuzgu i ja sam stajala pokraj nje i ona je mene ijelu smočila...a najviše noge a imala sam najlonke na nogama...užas...pa je počeo puhati vjetar pa mi se haljina stalno dizala..grrr....nakon toga smo sreli edina ,basaru, adama, josipa, joj neznam više koga...ma bilo ih je 6...i malo smo s njioma pričali, i onda smo išli u lotos tamo je bila majićka i njezino društvo..bilo je super smo što sam ja izgubila 20 kuna a 20 kuna
sam platila ledeni čaj..(konobar nam nije htijeo vratiti)..i tak...tako su uništili stol..mislim nisu unišzili, ali kolač izgnječili, u vruću čokoladu stavila sprajt i ledeni čaj...pa budale...e onda dolazi ona dio...išli su kupit votku i đus votku...budale...ja i moja nona nismo ništa pile mi smo pile samo ledeni čaj...(i ivona isto)...i onda je bilo 5 do 12 pa smo ošli na vatromet...bio je ok vatromet....i onda opet u lotos...opet su oni pili...i opet ja i ivona ništ (=
i onda smo tamo plesali na korzu i zabavljali se....pa smo se išli šetati pa je majička morala kući i ivana a morala je i martina zato što je spavala kod ivane....pa smo se još šetale i plesale smo sve do 3 pa smo išli kući...pa bilo je ludooo....možda vas se odavde ne ćini ludo, ali bilo j preludo...zabavljale smo se...pjvale, plesale...


Eto ljudi sada slijede pozdravi (ovo je prvi puta na mom blogu hihi)
Bellici mojoj ( bebo vtnnnnns)
Josipi ( isto tako vtnnns)
Ivoni ("mi jedine ne pijemo")
Lori( jek ti se basara odužio)
Basari( jesi oužio si mi se)
Edinu(djete božje ti nemaš pojma o ljubavi)
Josipu P. (joj..ti si ko inspektor)
majićki (nemam rijeći)
ivani(kako ste spavale ti i martina)
martini(nkad ne slili druge na ljubav (ali njega će mo možda =)))
leli ( nisam te zaboravila)
petri( pusa)
mašiću(valjd će ti se želja ostavrit)
i tako tim ludima, stavrno mi se više neda pisati ni pozdravi ni post pišem ga već 20 minuta ivona je dokaz ajd ljudi volim vas sve i želim vam sretnu novu!!! papaaaa


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

NISAM STAVILA IVONINE SLIKE JER BI SE ONA NALJUTILA :(

Photobucket


30.12.2007. u 01:38

| KomEntaRi (338) | pRinT | PeRmaLink |






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.