listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on^^off

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

malo svega


Take my poll!






*Pozz**Pozz*
*Pozz*--*Pozz*
*Pozz*-----*Pozz*
*Pozz*-----*Pozz*
*Pozz*----*Poz z*
*Pozz*--*Pozz*
*Pozz**Pozz*
*Pozz*
*Pozz*
*Pozz*
*Pozz*

---------*Pozz*
------*P ozz**Pozz*
---*Pozz*-----*Pozz*
--*Pozz*-------*Pozz*
--*Pozz*--------*Pozz*
-- *Pozz*--------*Pozz*
--*Pozz*--------*Pozz*
--*Pozz*-------*Pozz*
----*Pozz*-- --*Pozz*
------*Pozz**Pozz*
---------*Pozz*

--*Pozz**Pozz**Pozz*
-*Pozz**Pozz* *Pozz*
---------------*Pozz*
-------------*Pozz*
-----------*Pozz*
---------*Po zz*
-------*Pozz*
-----*Pozz*
---*Pozz*
--*Pozz**Pozz**Pozz*
--*Pozz**Pozz**Pozz *

--*Pozz**Pozz**Pozz*
--*Pozz**Pozz**Pozz*
---------------*Pozz*
------------- *Pozz*
-----------*Pozz*
---------*Pozz*
-------*Pozz*
-----*Pozz*
---*Pozz*
--*Pozz**Pozz**Pozz*
--*Pozz**Pozz**Pozz








MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com












MySpace Friends Icons Graphics from SuperPimper.com

MySpace Friends Icons Graphics







MySpace Music Icons Graphics from SuperPimper.com

MySpace Music Icons Graphics







MySpace Music Icons Graphics from SuperPimper.com

MySpace Music Icons Graphics







MySpace Music Icons Graphics from SuperPimper.com

MySpace Music Icons Graphics








MySpace Music Icons Graphics from SuperPimper.com

MySpace Music Icons Graphics







MySpace Music Icons Graphics from SuperPimper.com

MySpace Music Icons Graphics







MySpace Celebrities Icons Graphics from SuperPimper.com

MySpace Celebrities Icons Graphics







MySpace Celebrities Icons Graphics from SuperPimper.com

MySpace Celebrities Icons Graphics







MySpace Emo Icons Graphics from SuperPimper.com

MySpace Emo Icons Graphics







MySpace Emo Icons Graphics from SuperPimper.com

MySpace Emo Icons Graphics







MySpace Emo Icons Graphics from SuperPimper.com

MySpace Emo Icons Graphics







MySpace Sports Icons Graphics from SuperPimper.com

MySpace Sports Icons Graphics







MySpace Clothes Icons Graphics from SuperPimper.com

MySpace Clothes Icons Graphics







MySpace Clothes Icons Graphics from SuperPimper.com

MySpace Clothes Icons Graphics







MySpace Hearts Glitter Graphics from SuperPimper.com

MySpace Hearts Glitter Graphics







MySpace Butterfly Glitter Graphics from SuperPimper.com

MySpace Butterfly Glitter Graphics




nedjelja, 12.10.2008.

Sad ću vam ja ispričat nešto....

eeee......joj ida hvala....ona će znat za što.....e sad ću vam ja ispričat
priču s moje strane.....ja sam vam došla u zg....neznam nikog....neznam ništa.....i došao je i prvi dan škole....ja vam ćekam da zvoni.....tresle su mi se ruke od uzbuđenja i samo mi je jedno pitanje prolazilo kroz glavu....kako će bit kako će proć oću se u klopit....oću se snać.....dobro nije jedno pitanje nego više al nema veze sad to .....i napokon vam zvoni....meni je srce kucalo 100 nasat.....i ušla sam vam u razred i sjela tamo negdje prvo sam upoznala vučkicu i svidila mi se ženska.....onda žabu pa niku.....s njima sam se družila i dobre su one .....al se nisam osjećala ugodno u njihovom društvu....i drugi dan sam vam upotnala idu...odma mi se svidila......bila mi je skroz zakon....podsjećala me na....na.....mene.....i onda mi je vučkica rekla da bi nas dvije bile super frendice....al ja to nisam vjerovala.....al vidite ipak jesmo..
i to naj naj naj naj naj bolje.....ja sam je bolje upoznala i STRAŠNO mi se svidila....bilo mi je super s njom....imamo svoje tajne .....pa i na zidu mi ćak piše anna i ida b.f.f......i tako....i ona vam je bila kod mene....pa smo DUGOOOO pričaleeee.....i išli smo vam u kinooooo.....bilo je ludoo nezaboravno.....najbolji trenutak je kad vam je ida sebe gledala u ogledalo i rekla book!!...a ja vam se okrenem i gledam u ljude...al ono nigdje žive duše i ja vam onda se pitam pa kome si ti mahala i rekla bok....a ida vam se počne smijat .....pa sama sebi.....onda sam vam se rasplakala na filmu ko i uvik...a mene vam gleda ida ono što je tebi zašto plaćeš....hh...i tako...
....oVo jE PiSaLa AnNa.....vojim te punooo ida ....naravno ko frendicu...nisam
lezba....lol.....al idem vam ća....pusaa...PoOoOoOzZzZzZZzZ!!!!!!!!!



^^ komentari (7) ^^ print ^^ # ^^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.