<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
come back to me, my litle flower.

oD....da da, znam, prvi post....=/

Ejkac svima, da da, Barica ponovno otvorila blog, ali sad novi, a, vjerovali ili ne, na zadnjem sam zaboravila lozinku.....ekhm, joj, to mi se uvijek dogodi, hehe, =))), al, nema ca, ovo je sad za prave, ozbiljno xP.....pa, opisala bi vam se, al, to u boxu....yup......drago mi je da sam povovno s vama......i naravno, ovo mora bit kratak post zato ca je prvi.........i zato ca nemam nis za rec, hahaha............a, bube bube, pusu svima saljem.............=*


06.06.2008. | 13:36 | Komentiraj | 3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

come
Komentari- da ili ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Me=)...simple`n`stupid

ee, pa da, ja am jedna curka iz najbolje selendre na svijetu, a, to je crikva, ljudi moji, ovdje je nes prejebeno, ekipa za 10, plaze za 10, izlasci za 10, i sveee za 10..........haha, zovem se Barbara(bljak)al, frendovi me zovu Barica po kome je i ovaj blog dobio ime...whah, sad koda povijest pisem, huh..imam 13 godina i idem u 7.A....hah....imam legendarne frendove!!!!najbolji ljudi na svijetu, a, to su, Anna, Meli, Ena, Ana....hehe, Ana, uf, puno ana...Ivona. Barbara, Davorka, Petra, Vekyca, Paula, Tina, i jooos puno likova iz moje skole......=)))........zaljubljena jesam......e, sad, kako to ide, znate:
LoVe: frenove, Muziku, ...ehkm., i tako to sve, mp4, mob, spavat, kupanje, izlaske, uglavnom ljeto!!!!, hehe, i obozavam rodendane.....Košarku=))).....ne pitajte zasto....hehe, i svih vas
HaTe: nepravdu!!!!!! iii to je to.....hehe.....
Free TimE:derem se, stalno, rolam, smijem se=)))), skacem, uglavnom sam kako svi kazu:vrckasta..yup......=D....
Music:oooo, to je nes najbolje sta covijek moze radit, slusam..., najviše Evanescence, Nickelback, ....ugl.
.........hehe............a, nis, jos cu ja puno toga napist........mwa svima.......evo par videa od moje najdraze grupe...
Msn xbaricax@hotmail.com

















...



.kissi svima
back

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
....
to me
my
pretty dove.
Design by: Just___me