KoMeNtArI dA/nE

By: LuCiJa

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nedamise pisat boxeve. jer mi dosade. i jadni su. i tako to.
neda mise.
eto.

samo nesh malo o meni...i sl.

ime - Mara
god - 12
from - Opatia
school - oš r k jeretov

_________________

ostalo vas se ne tiČe.

zbog stalnog kontroliranja owog bloga...
bolje da izbrisem provale i sl.

× poruka za one koji su ovdje doshli samo zbog trachewa o meni...

IF YOU HAD A LIFE,
YOU'D STOP TALKING ABOUT

MINE! ×








¤Volim osmjeh tvoj, baš dobro ti stoji, još bolje ti stoje poljupci moji...×

Krade mi te cesta
kradu mi te ljudi
svako pomalo od osmjeha
tvog posudi

Iza svakog ugla
stalno neko vreba
da mi te ukrade
kada malo sreće treba


Niko nije kriv za to
što te volim toliko
al' osmijeh tvoj je kriv da znaš
što me osvajaš


Volim osmijeh tvoj baš dobro ti stoji
još ti bolje stoje poljupci moji
ma kriv je meni svako
kom smiješ se ti, moja ljubavi


Volim osmijeh tvoj i nosi ga uvijek
smij se samo, dušu mi grij' zauvijek
i krivi su mi svi, i krivo mi je sve
kad sam bez tebe


Al' nije krivo more
niti sol u kosi
niti nebo koje boju
oka tvoga nosi


evo. pukla me inspiracija =)).
prvo naravno, Toše. Necu previse pisat o tome... jer mislim da je svima zao sta je tako talentiran, zgodan i mlad covjek otisao... Pomagao je djeci u raznim humanitarnim akcijama i bio je stvarno super pjevac. Iako ga nisam onako, bas slusala... Neke pjesme su mi stvarno prekrasne... i iako je otisao... zauvijek cu pjevusit neke njegove pjesme... i siecat ga se kao covjeka koi je pomogao tolikoj djeci. Hvala ti Toše na svemu što si napravio. eek
uh... nisam dugo pisala post. mislim to je za mene dugo. i sad neam bas nist pametno za napisat... osim par stvari.
¤Leon mi ide nakurac. izmlatit cu ga. taj klinjo je pravi parazit.
¤Volim Felota.
¤Volim Felota.
¤Mp3 mi se probudio iz mrtvih.. sad je zombi i stalno me nes jebe al svejedno...bolje ista nego nista.
¤Imam 20 petica, 2 cetvorke, 1 trojku i 1 dvojku. ludlud
¤Volim Felota.
¤Jucer je padala kisa i nisam mogla u skejt park cry
¤Danas sie sunce i ic cu u skejt park smijeh
¤Volim Felota.

Yapp. moi debilizam. dada. znam. dosta vam je toga. dada. znam. al sa ja mogu. nene. neznam.
ii da. danas isle ja i Carmen popit vode. ii krenemo mi prema wc-u... i kraj njega stoe... njih mac... iz 8a. (Felotov razred)
i naravno...pocnu se svi oni ljepo... derat... "o felo vidi..mara ti ide" i sl.
ajmee. mad bila sam... tako ljutaa. taman kad sam misla da su svi vec zaboravili na to... belj. xD...
al doro sta saad.... nista. xd
idem ja sad..... pOzZam wAs sWeee.
pOoSe. kiss


19.10.2007. u 14:24 ♥

| Komentari (13) | Da/Ne?| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.