KoMeNtArI dA/nE

By: LuCiJa

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nedamise pisat boxeve. jer mi dosade. i jadni su. i tako to.
neda mise.
eto.

samo nesh malo o meni...i sl.

ime - Mara
god - 12
from - Opatia
school - oš r k jeretov

_________________

ostalo vas se ne tiČe.

zbog stalnog kontroliranja owog bloga...
bolje da izbrisem provale i sl.

× poruka za one koji su ovdje doshli samo zbog trachewa o meni...

IF YOU HAD A LIFE,
YOU'D STOP TALKING ABOUT

MINE! ×








×X× Oh gReAt... JuSt gReAt. ×X×

10. razloga zasto ti ne zelis bit ja:
×1.× Nemas dva iz karte iz zemljopisa. ako imas, glup si. kao ja.
×2.× Nisi slucajno bacio kemijsku u razrednicu i time izazvao njenu mrznju na pocetku sk. godine.
×3.× Nemoras pospremat sobu. dobro mozda moras. al ti nije u TAKVOM krsu ko moja.
×4.× Nisi glup ko ja.
×5.× Nisi toliko sebican.
×6.× Ne mrzi te tolko ljudi.
×7.× Nemas po 555. put nesrece u ljubawi.
×8.× ^^ako ipak imas nesrece u ljubawi, barem imas u kartama srece, al ja ni to neam.
[u biti bi trebala bit sretna zbog ljubawi al vidi ×5.× - Nisi tolko sebican.]
×9.× Ne dere ti se cijela skola "Mara i Felix", "Mara hoda s Felixom" i sl. i ne dolaze ti osmasice svaki put kad te vide sa svojim glupim pitanjima "ko je koga pito za hodanje?", "odkad ste zajedno" i sl.
×10.× Ne prica cijela skola o tome da si spavao s nekim. u svojoj 12. godini.

hmmm da. u petak ce meni i Felotu bit dva tjedna. waaau. kako puno. nvm. ful sam ljuta. bijesna.
svakakwa. hmmda.
Anji je ovaj tjedan isto koma. dobila je kolac iz zemljopisa. iz karte. jebem ju u jastuk. lol.
Anji je na treningu pala barka, skrsila ju, nova kosta 35.ooo kN. nezna jos dal ce morat ona platit il klub. i jos to mora rec treneru... aaa. uzas.
Annchice mi nema na mSnu. nemogu joj plakat. shmrc. zato placem vama.
**the end**


10.10.2007. u 14:02 ♥

| Komentari (9) | Da/Ne?| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.