KoMeNtArI dA/nE

By: LuCiJa

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nedamise pisat boxeve. jer mi dosade. i jadni su. i tako to.
neda mise.
eto.

samo nesh malo o meni...i sl.

ime - Mara
god - 12
from - Opatia
school - oš r k jeretov

_________________

ostalo vas se ne tiČe.

zbog stalnog kontroliranja owog bloga...
bolje da izbrisem provale i sl.

× poruka za one koji su ovdje doshli samo zbog trachewa o meni...

IF YOU HAD A LIFE,
YOU'D STOP TALKING ABOUT

MINE! ×








¤¤Sawrshenstwo s manama ¤¤

¤¤
Prwo da kazhem... da nechu brisati blog... samo chu pobrisat swee iz boxewa... i ponowo swe. jer... sam sklona promjenama. i da. design trazhim. ko widi neki ljep. nek mi da link. hh =))
drugo... ovaj post che bit jako jako dug. jer me puknula inspiracija. molim da ga prochitate.. iako ce wam mozhda bit dosadan... ako nemate slichnih iskustava u zhiwotu. da. rolleyes pa sad... chitajte.
owo sam pisala pred dwa dana.

Osijecham se kao da sam u wrtlogu sawrshenstva. Ali full zbunjena... i s manama.
I to ne samo ja... nego swi ljudi oko mene... Puni mana... a zhiwot je... sawrshenstvo zaprawo... samo ga morash nauchit zhiwjet... woljet... nauchiti poshtowat ono shta ti se pruzha... i nauchit woljet ljude koji wole tebe. mozhda nechesh uwijek imat ono shta bish tako htio... ali imash ljubaw... koju dobiwash... i koju pruzhash...
Sada se osjecham kao da svima, pa i sebi, moram neshto dokazati. Ni sama neznam shta, ni kako... Samo znam da moram... Mozhda je to ono neshto "Ljudi se mijenjaju."
Mozhda moram dokazati da sam se promijenila, da su ukor i opomena dio moje proshlosti, da s Felotom nisam samo iz neakwih interesa... kao shta neki misle...
I uwijek su nam u zhiwotu prisutne neke osobe koje zhelimo promijeniti... Ali shvatila sam da smo mi sami osobe koje se moraju mijenjati, druge morash vishe-manje prihwatiti takwe kakwi jesu. Na drugima moesh izmijeniti neke sitnice tako da im kazhesh da ti se to ne svidja... ali karakter se nikada ne promijeni u potpunosti... To su lazhne nade koje i danas mnogi ljudi gaje i time si unishtavaju zhiwot. Dakle, druge nemozhesh promijeniti... ostajesh josh samo ti. Mozhesh promijeniti sebe, ali mozhesh to naprawiti i na gore. Koliko sam dosad ljudi gledala, godinama, kako se iz normalnih osoba pretvaraju u osobe koje nitko ne voli, i koji su predmet sprdnje. ali samo swojom kriwnjom. Morash razmisliti, zbog chega se mijenjash, ili zbog koga. Mijenjash svoje vlastito mishljenje i stav prema nechem da bish se nekome ulizivao? To je najgora stwar koju moesh naprawiti. Poslushati tudji savjet; da, ali ulizivati se uvazhavanjem misljenja iako mislis drugacije...ne.
Ja sam se odlucila promijeniti. Ni wishe ni manje nego zbog sebe same. Ovoga puta to nije bilo jer je starcima bilo dosta odlazhenja u shkolu zbog opomena i neopravdanih... odluchila sam to napraviti zbog sebe... da ja konachno budem zadovoljna sobom. Prije sam osjechala da 99% mojih postupaka nije ok. Uvidjela sam koliko puta sam krivo postupila, i to mi se nije ni najmanje svidjelo. Pozheljela sam se iskupiti, a bilo mi je "ispod casti". I zato sam se odluchila promijeniti. da se wishe nemoram iskupljivati, a i kad moram, da to budu sitnice koje che za 5 min svi zaborawiti. I sada wech widim rezultate.
Ljudi se wishe druzhe samnom, stara prijateljstva sam obnovila, stworila nova i svidjela se ljudima. Prijateljima koje sam povrijedila - kojih, nazhalost, ima puno - pokushawam se iskupiti... i tu widim koliko sam sreche imala... jer su mi svi oprostili i ponowo me prihwatili.
"Dobri prijatelji su kao djetelina s 4 lista; teshko ih je pronachi a srecha ih je imati."
I sada, kada sam se promijenila, swe kreche na bolje.
Ocjene u skoli, prijateljstwa... S obzirom na nekadasnji broj ljudi s kojima sam bila u svadji, sada je super. nisam s nikim u svadji, iako naravno postoje ljudi kojima nisam draga; a istini za volju, nisu ni oni meni.
Ali ovim postom sam htijela reci svima...da barem, ako nista drugo pokušate promijeniti sebe; i vidjet chete rezultate.


Nadam se da wam se swidjelo. smijeh
Pozdravljam:
MuNi (jedwa chekam da se nadjemo), Anju, CaRmen, Sarah, Frenkya aka Barbie, Pinota, swooj 6.b cerek, FELOTA kiss
AnNchY mOu (UzhiwAj u Italiji), Vanju, JeLenu, ma swiiih.
voolim vas ljudi. pusee!
¤¤


08.10.2007. u 13:21 ♥

| Komentari (14) | Da/Ne?| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.