KoMeNtArI dA/nE

By: LuCiJa

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nedamise pisat boxeve. jer mi dosade. i jadni su. i tako to.
neda mise.
eto.

samo nesh malo o meni...i sl.

ime - Mara
god - 12
from - Opatia
school - oš r k jeretov

_________________

ostalo vas se ne tiČe.

zbog stalnog kontroliranja owog bloga...
bolje da izbrisem provale i sl.

× poruka za one koji su ovdje doshli samo zbog trachewa o meni...

IF YOU HAD A LIFE,
YOU'D STOP TALKING ABOUT

MINE! ×








omg... prestrašno.

roflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl
madmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmadmad
ajme meni... koja bruka eee....neznam dal da plačem, ubijem se il da padnem na pod od smjeha.
ii, kad bolje razmislim, za sve su to krivi dva idijota. idijot nambr 1 -> Felo i idijot nambr 2 -> moj bratič Fran.
Fran je idijot jer nije pao dva razreda i sad je u velikoj školi i po njega je došla njegova mama danas kad mue završila šk..... tj. moa teta.
a Felo je idijot bio i prije (je i Fran, mislim) al sad je još veči. i sad ga još više mrzim.
eo... start of story....
ja i frendice smo bile na igralištu i to sve... i moa teta je došla po Frana 5 min prie završetka nastave... i ona je rekla da če me ona prebacit doma. ja mislim okee... i dobro.. ja i Sarah smo se iz razloga_koe_nesmijem_navest opet cerile ko debili. (ko i onaj dan u sk8parku). moa teta je ljepo rekla:"aha vi sad gledate dečke" deaddead
mi: "ma neee, mi se samo tako smijemo jer nam je smješno"bang
i onda ja ljepo uđem u šk. eo ti tamo Felota...
of kors. trebala sam odmah izač van jer sam imala neki predosječaj da če se dogodit nešto jaaako sramotno.
i on meni kaže: "ej ti"
ja: "ša je?"
on: "niš."
hahaha. on me trebao nešt pitat... zbog nečeg... onda mu je palo na pamet da mi je prisutna gđa možda nešto u rodu pa je zašutio tj. reko "niš"
ša je tu grozno?
paa, moa teta sad misli da se ja palim u njega i lalala i naravno sve sad zna moa stara... a nie čru.
oh đizs... još mi samo to fali...
but OK. valda ču zaboravit. jednom.
al ××××××××××××××××××× je danas bio preeezgodan. naaat in skuuul.
u sk8parku. jer on nie from school. bwaAaA.

Srce je bogatstvo koje se ne kupuje i ne prodaje, vec poklanja! Ja sam svoje poklonila Anđelu_plavih_očiju koji cita ovu poruku

Volim te volim
Zasto bih krila
Sa tvojih usana
otrov bih pila


13.09.2007. u 14:27 ♥

| Komentari (15) | Da/Ne?| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.