KoMeNtArI dA/nE

By: LuCiJa

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nedamise pisat boxeve. jer mi dosade. i jadni su. i tako to.
neda mise.
eto.

samo nesh malo o meni...i sl.

ime - Mara
god - 12
from - Opatia
school - oš r k jeretov

_________________

ostalo vas se ne tiČe.

zbog stalnog kontroliranja owog bloga...
bolje da izbrisem provale i sl.

× poruka za one koji su ovdje doshli samo zbog trachewa o meni...

IF YOU HAD A LIFE,
YOU'D STOP TALKING ABOUT

MINE! ×








No matter what you do, they will always be here... on your side. Friends...

ful sam hepi. neznam ni sama zašto... ahaha. optimistic bejb. ahahah. rofl
okej. znam zašto...
jednostavno osječam da nisam sama. [siiigurna sam da je moj mp4 uvijek i svugdje samnomrofl]
nn... osječam da iam frendove koi če mi pomoč kad mi treba.......i iako me sve više počeo obuzimat onaj feeling da čemo ubrzo nepovratno otič u onaj "svijet odraslih" ipak znam da če oni uvijek bit tu.
i neako... čudno... do sada sam samo htjela bit "velika"a sad više uopče neam volju odrasti. želim zauvijek ostat djete... koe niš ne kuži, i jedino mu je važno dobit nove lego kockice. dobro... to nemogu ostat jer to više i nisam al.... neznam... neako mi se čini da odrasli imaju puno više problema... zapravo, da imaju samo probleme. ah, ful bi htiela da su mi roditelji hippies.
kako bi bilo dobro svugdje putovat, ne bit u gradu, vozit se u malom šarenom kombiju....... nije da ne volim grad. jednostavno ne volim tolkko iskompleksirane ljude u njemu. ili umišljene. ili jedno ili drugo.....
ali dobro, da se vratim na temu... iako mi se to nikad neče ostvarit....... ovaj gore san... znam da ni ovdje nisam sama, i da i ovdje imam svoe srodne duše ajmoreč. x)
nekidan mie bio jedan od najboljih u životu. a niš se posebno nie dogodilo. sjedile smo na klupici kraj šk. igrališta, ja, Anja i Sarah.
riješavale smo matematiku i ja sam slušala clover over dover od BLura of kors. sunce je sjalo i sve smo bile ful hepi. došli su premer maja i ostali...xD da ne kažem ša... lool. to mie jedino pokvarilo dan. al ionako ču tog đebila roflrofl morat gleat još samo ovu godinucerekcerek. onda je Sarah otišla doma ručat a ja i Anja smo došle kod mene. bile smo malo na netu i napisale nešt malo zadaču. onda nam je došla i Sarah pa smo išle u sk8 park. i takko...
ugl. baš je gr8 sve,...
ehh da..... ljepo molim Kaču Ivu Teu i tee,,,
da prestanu govorit da se ja palim u Zoa,roflroflroflrofl,, cuz,.... that's... just,,,,........................... funny. finorofl i thako... oh btw. moram se pohvalit, u 3 dana sam bila na kompu samo 100 minuta.yesyesyesyes
okay ideem ja sad.


12.09.2007. u 12:35 ♥

| Komentari (12) | Da/Ne?| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.