KoMeNtArI dA/nE

By: LuCiJa

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nedamise pisat boxeve. jer mi dosade. i jadni su. i tako to.
neda mise.
eto.

samo nesh malo o meni...i sl.

ime - Mara
god - 12
from - Opatia
school - oš r k jeretov

_________________

ostalo vas se ne tiČe.

zbog stalnog kontroliranja owog bloga...
bolje da izbrisem provale i sl.

× poruka za one koji su ovdje doshli samo zbog trachewa o meni...

IF YOU HAD A LIFE,
YOU'D STOP TALKING ABOUT

MINE! ×








Cuz maybee... You're gonna be the one that saves me... and after all... you're my wonderwall.

umm... htiela sam pisat post... al mi se neda...
jer ce sad doc SarChy pa cemo sve tri (i Anja) ic u sk8 park.
i mda... tako to. pa ljudi... poZzAm VaS. bYe bYe. fino

EDIT
prekinula sam s dečkom. xD opet x)) rofl
ahh well... mislim da je ovaj put zauvijek. mislim, dok sam bila s njim stalno sam blejala u druge dečke a to valda ne radiš kad si stvarno zaljubljen u neok. s druge strane, nisam se osječala slobodno. sad sam opet FrEe SoUL. haha. da.
došlo je do toga da sam čak jednog dečka htiela pitat za hodanje. ali da... onda je došla PAtricKova poruka.
i naravno, nemoguče da to tako mirno završi u mom slučaju. kad sam prekinula s njim, on je reko; " pa da, i ja imam novu curu, pusa, bok "
valda je to mislio prešutit... xd. jesam i ja ovo za svoje dečkiče rofl.
i tako sam sad sOLo.fino [čudno a?]
aLi... niSam se zaLjubiLa.
NISAAM. niJe istiNa,
NAAT ČRU.
okej. čru. al mislim ono.
zaljubila sam se. al samo malo. rofl
a kad je prezgodan. no matter what everyone says.
i tako. sad smo ja i SarChy happy. ona u potpunosti, ja djelomično. neam više potrebu BIT s nekim. dovoljan mi je mali pogled za vrijeme odmora, smješak i kič njegovog sendviča. (ahaha ipak sam ja 21. Century GurL jelda?)
uostalom, život se sastoji od malih stvari. na koje treba trošiti vremena više nego na one velike, jer velike stvari su najčešče problemi.
sOu... Enjoy in your life, it's short.
nisam ni okom trepnula, iam 12 god. lool rofl.
i tako. možda čak jednom i postanem njegova cura. ko zna... ali u međuvremenu mi neče smetati to ša nisam. i neču bit opsjednuta njim. (ovo je budučnost, ne uvažava se sadašnjost ša znači da se ne računa to da sam sad opsjednuta s njim. rofl)
i to je to. riječi su same došle. ko i za svaki moji post. rofL.


10.09.2007. u 14:53 ♥

| Komentari (11) | Da/Ne?| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.