nemam ime. samo čičak

četvrtak, 25.05.2006.

kako rade mladi mozgovi

...da, dobro se nasmijah danas. našli smo jedan grupni rad iz psihologije iz 2. razreda. ne znam koji je točno povod bio tome, no ispalo je fora.
naša grupa koju su činili dominik (the seljo), domagoj (samoprozvani smoky), marko (on ima previše nadimaka, no poslužit će fami), nikolina (moja jej jej prijateljica) i ja.

tema je bila: KAKO UPOZNATI NEKU OSOBU?

...a naš je zadatak bio da damo neke prijedloge, pa evo:

1. važno je da na nogama dođemo do osobe koju želimo upoznati

2. zamoliti minijaturnog rođaka da se "izgubi" u parku i ode do te osobe koju želimo upoznati, te nariče, a onda mi dođemo i "nađemo" ga i tako upoznamo tu osobu.

3. zapalimo kuću osobi koju želimo upoznati i onda sami ugasimo požar izazvan našom željom za upoznavanje

4. nagopvorit prijatelja da nas upozna

5. nagovorit nekog da tu osobu gurne u jezero i onda ju mi spasimo

6. namjerno, ali slučajno se sudarimo s tom osobom

7. nahuškaš psa na tu osobu i onda ju spasiš

8. traktorom toj osobi preoreš dvorište

9. saznaš broj moda te osobe i pošalješ poruku

10. u svom selu se popneš na toranj crkve i vičeš da ćeš se ubiti - pošto će svi doći, doći će i ta osoba i tako ćete se upoznati

11. napiješ se, dođeš pred tu osobu i podrigneš joj u lice

12. odglumiš da ti nije dobro, pa ti ta osoba pomogne

13. pozvoniš na vrata i kažeš da si jehovin svjedok i tražiš čašu vode, te se tako toj osobi uvučeš u kuću

14. siluješ joj psa

15. kamenom razbiješ prozor

16. ona hoda, a ti joj ukližeš


....i tako, sad vi birajte...

25.05.2006. u 20:07 • 4 KomentaraPrint#

nedjelja, 14.05.2006.

jedan lakši/trte mrte monolog

bješem sinoć u gradu/selendri.
poprilično je toplo bilo. i bila krizma prije. i bili svatovi. i sve su to razlozi zašto se dovuklo više od ukupno pet ljudi.
i tako sam ja klizila u svojoj crnoj suknjici i crnoj košuljici. i bila sam sretna jer mi nitko nije rekao: pa opet si se obukla u crno.
tiho sam tapkala u svojim tihotapkama dok je dragana kraj mene nabadala beton u svojim divnim, no poprilično visokim štiklama. pa ona može, ona je u svatovima bila.
i bila je marina. ne u svatovima, nego bash kao i ja u gradu.
i tako...khm da.


i to bi bilo to. da. pa sad...da.
jedan traljavo neinspirativni post. bash kao i svi ostali.

14.05.2006. u 17:19 • 7 KomentaraPrint#

utorak, 09.05.2006.

mjesec u mojoj sobi

sinoć sam imala divno iskustvo. da, jedno od najljepših u poslijednje vrijeme.
pa kako i ne bi, kad samo meni padne na pamet da do tko zna koje doba noći gledam u Mjesec. onako, ispod otvorenog balkonskog prozora, umotana u svoju malenu tigrić dekicu (da, još sam dijete koje obožava svoju malenu tigrić dekicu).
kroz mračnu sobu se prema zvijezdama širio zvuk onog starog albuma od evanescenca na kojeg su već svi zaboravili. i melodija bash one pjesme koja me, kad sam ju prvi put čula, toliko opčinila. bash kao i sinoć.

a Mjesec je bio uistinu lijep. veličanstveni vladar neba. činio se toliko blizu, kao da ga mogu dotaknuti ako pružim ruku prema nebu.
tisuću kaotičnih misli u mojoj glavi se na tren posložilo i činilo je neobičan sklad. zavirila sam u sva ona zamišljena mjesta koja su u mojoj glavi izvor neopisive ljepote. i sigurnosti u koju ponekad prečesto bježim.
da, znam da je sve to jedna velika iluzija.
ali to je moja iluzija.
iluzija koju sam kroz godine toliko pažljivo izgrađivala. svaki detalj je dio mog sna. a svaki san je dio mene.



možda i jesam prepuna djetinjih maštarija. možda previše vremena posvećujem sanjarenju i iluzijama.
...ali mjesec je bio jednostavno neodoljiv...

a ja sam bila sretna...

Image Hosted by ImageShack.us

...nadam se da će se i večeras vidjeti mjesec...ako da, slobodno mi se pridružite...

09.05.2006. u 20:41 • 4 KomentaraPrint#

srijeda, 03.05.2006.

pahulje ne nisu, to su samo gerberi

evo napokon novog posta. ne, nisam bila zauzeta školom ni kojekakvim sličnim glupostima. učenje mi postade strana stvar. a ko da mi je ikad bilo blisko.

inače, ne nema ničeg inače. ja sam još uvijek ista ja. pa tko se može uopće promijeniti u nekoliko dana??? a bu...
još uvijek sanjam o narančastim gerberima koji rastu ispod moga prozora. vrhunac romantike jednostavno nestane kad se sjetim da ja narvno živim na najvišem katu ove glupe zgrade. al sanjarenje ostaje.
nema više vila. amalka postala kurva i sad šeće zagrebačkom špicom u svojem puš ap grudnjaku i misli kak je dobro biti sponzoruša. o da, bash je ispunjena osoba.

a taj james blunt mi tak godi zadnjih dana. i da, recite vi sad da on zapravo pjeva kao curica i da je peder. e meni je oke, i bash zna dobro uspavati.

ne znam šta se više događa oko mene, zapravo nisam nikad ni najbolje znala. pa nije me ni zanimalo. ipak, ja sam u svom svijetu. u svojim mislima. i tko želi, sobodno nek se pridruži. ja ne idem van. ja sam tu. u svojoj glavi.

i da, neću stavit sliku.

03.05.2006. u 20:10 • 6 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

icq: 315289853


online

...toliko vas ima...