nemam ime. samo čičak

utorak, 28.06.2005.

joooooooooooj

joooooooooooj kak sam umorna... danas sam cijeli dan na nogama! ujutro sam prvo išla u školu pa sestrinu svjedodžbu i potvrdu o maturi... mislim, nisam išla iz gušta već zato što nje nema. prvo je bila neka "svečanost" koju su vodile cure iz mog razreda, a onda su puštali onaj film. ma, zapravo nisu uoće pustili ono što smo mi snimali. samo cu pustili snimke kak su maturanti slavili ove godine i davne '79. moram priznati da mi je bilo pomalo dosadno. ono naše nismo smiksali zato što bi predugo trajalo... ipak, mora biti vremena i za ravnateljev govor...
poslije dodijele sam bila s frendicom na piću... i kad sam se vraćala kući srela sam drugu frendicu s kojom sam se dogovorila da idemo na lapež. i tako mi popodne pješke na lapež. tamo smo se kupale i zezale i tak... pozdrav anici! ;))))))

i sad sam ja užasno umorna i noge me bole... onak, do boli... eto, pozdrav svima!

28.06.2005. u 19:54 • 5 KomentaraPrint#

subota, 25.06.2005.

bla, bla, bla

eh... još jedna subota... danas sam cijeli dan kod kuće zato što su mi starci na putu u zagreb. voze sestru na pripreme za faks. eh, da... no, nisam baš najbolje volje. sve je nekak usporeno i jadno..
jučer sam bila u školi. da, da... ja u školi za vrijeme praznika! a što sam tamo radila? e, pa našli se lovrić, pavičićka, ja i još dvije cure i sređivali neku emisiju koju smo snimali za maturante... sad je i to gotovo;)))))))))
inače, ne radim ništa... samo se vučem okolo i tak. e, da... ne smijem zaboravit... čestitam svim anarhistima dan državnosti (naravno, i svima ostalima ;))))))

25.06.2005. u 09:54 • 2 KomentaraPrint#

utorak, 21.06.2005.

potražnja

e, ak neko ima za prodat knjige za 3. razred gimnazije nek se javi... bila bi zahvalna

21.06.2005. u 21:22 • 3 KomentaraPrint#

nedjelja, 19.06.2005.

idemo u cernik!!!

jučer, dana... hm... no, uglavnom datumi nisu važni (mislim da je bio 18. al ja sam totlano izgubljena u vremenu i prostoru tak da...). da se je vratim na bitno, bili mi jučer na izletu u creniku ;))). išli su učenici srednje škole (tu se i ja ubrajam ;))) zatim neki krizmanici (bar mislim) i frama. a tko nas je vodio? naša draga profa nina (puno je pozdravljam) i pater ivan. u tako mi prvo razgledali crkve po požegi i onda došli u cernik i tamo se smjestili (mislim da smo bili u dvorištu jedne crkve, ali nisam sligurna). tamo smo roštiljali... zapravo, drugi su roštiljali dok sam ja igrala nogomet ;))) šta ćeš, ljenost mi je u krvi ;))) al eto svaka čast ljudima s kojima sam bila u ekipi što su me trpili, jer imam dvije lijeve noge... kasnije sam igrala ping-pong (ak se to može nazvati igranjem;)))
eto, upoznaš nove ljude... družiš se s onima koje si već poznavao... sve u svemu - bilo je super!
e, da... fotke možda stavim kad mi ih dekica pošalje ;)))

19.06.2005. u 10:51 • 1 KomentaraPrint#

utorak, 14.06.2005.

dan nakon kirvaja - oprost od nastave

evo, sjedim ja ovdje umorna i iscrpljena, slušam mjuzu i razmišljam o ova dva dana. zapravo, pokušavam se sjetiti što sam sve radila tako da sve to tu napišem. pa, eto počnimo...

jučer se probudih u šest sati (opet), pa krenuh u crkvu sa svojom obitelji. inače, ako netko ne zna, jučer je bio dan grada našega, tj. kirvaj. kad ono, crkva puna profesora... jao! evo popisa prisutnih: lovrić, pavičićka, čorda, kajka, pepelka, moja profa fizike iz osnovnjaka i još neki profesori koji mi ne predaju, pa ne znam kak se zovu.
nakon mise ja sa starom i sestrom malo po štandovima razgledala i šetala se. naravno, staru sam opljačkala i kupila si nešto robice. nakon tog došla sam kući i malo se odmorila. a, onada su došle dragana i nikolina, moje best frendice. na moje veliko razočaranje, nisu mogle dugo ostati, al smo ipak zajedno pregledale štandove (za mene po drugi put). nakon što su one otišle, ja sam se još malo odmarala i onda sam otišla po anicu. e, s njom sam provela cijelo poslijepodne. prvo smo bile kod mene, a onda smo išle do štandova da si ona kupi neku majicu. dakle, to je za mene bio već treći put da tamo prolazim tak da mi je već bilo toga i više nego previše. no, što je još gore, ona je toliko izbirljiva da sam ja skoro pa živce izgubila. al cura je super, pa ne zamjeram ;)))) išle smo i do luna parka i gledale povorku nošnja, pa bile na piću u roku i tak... uglavnom, trebale smo ići i van zajedno, al meni došli neki gosti, pa sranje, tak da ja ostala doma. no, sve u svemu ok ;)))


oprost od nastave

evo, današnji dan... došla ja ujutro u školu i uvidjela da nemam prvi sat. no, eto, imala sam drugi, treći, četvrti i šesti. u razredu su se nešt dogovarali da idemo do lapeža, al od toga ništa. na kraju mi cure završile u roku i bilo je super...
i tak završila još jedna školska godina. ma koliko bilo u školi dosadno i jadno, nedostajat će mi frendovi iz razreda... pogotovo neki koji su mi otuđili cd-ove i nikako da ih vrate... eh, da... ide ljeto!!!
pozdrav od mene...

14.06.2005. u 20:21 • 3 KomentaraPrint#

nedjelja, 12.06.2005.

nedjeljo

nedjelja... oj nedjelja... hm, danas sam se naradila ko konj! zašto? zato što je sutra kirvaj. a kakve to veze ima sa današnjim danom? eto, moja stara danas pozvala rodbinu na ručak zato što sutra i moj stari i ujak rade, pa da svi budemo na okupu. meni je za ručkom skoro pa pala glava u tanjur zato što mi se užasno spavalo, jer sam se probudila u šest sati. jao... poludila sam!!!
još me sad izmorila mala sestrična koja se stalno penjala po meni. kao da je znala da jedva stojim na nogama. no, sutra će biti bolje. dolaze mi frendovi na kolače, pa ćemo se zabavit ;))))))

inače, mi smo završili s našim dijelom snimanja, sad sam još čekamo da se sve to složi, a onda velika premijera. ja sam se čak okušala i u glumi, al nije za spominjat, pošto izgledam ko manijak ;)))))

za kraj, pozivam sve sutra u našice na kirvaj. i, da nemojte jesti nikakvu šećernu vatu, to vas truje! pozdrav od nikad vaše... koga briga...

12.06.2005. u 18:34 • 2 KomentaraPrint#

četvrtak, 09.06.2005.

evo, danas naši dragi profesori štrajkali... ja sam namjeravala prošetati do škole, onak ak slučaaaaajno budemo imali nastave, al to je propalo, pa sam lijepo nastavila spavati. eh, da to je život... pošteno se naspavati dok još traje školska godina... hah, čudo! jedino mi je žao što smo mi trebali, vjerojatno, završit s nastavom ovaj tjedan, a ovako će se to odužit. a, šta ćeš, sve ima svoju cijenu! pozdrav svima!

evo, naišla sam na jednu fotku, pa eto...

09.06.2005. u 20:41 • 2 KomentaraPrint#

srijeda, 08.06.2005.

srijeda

sredina tjedna... hm... još uvijek se nisam naspavala. jao! e, da sutra bi profesori trebali štrajkati il tak nešt. pa nek im bude... samo neka traje kratko, ja bi da mi što prije završi nastava ;)
inače, ništa novo... vučem se po školi i tak... ajd, vidimo se!

08.06.2005. u 19:09 • 2 KomentaraPrint#

nedjelja, 05.06.2005.

pakleni vikend

evo i mene nakon nekoliko dana izbivanja... vjerujte, bili su to jaaako dugi dani... heh. najbolje da krenem od početka, dakle....

četvrtak... eto mi ponovno snimali nasred hola, za vrijeme sata hrvatskog... uspjeli smo nešto snimiti, onak iz stotog pokušaja, no uspjeli smo :) moram spomenuti da ljudi baš i nisu susretljivi... lijepo im kažeš da sačekaju koju minutu da snimimo ili da hodaju sa strane... ali, ne. zašto bi poslušali kad je lakše glumit budale koje ne čuju šta im govorimo. a što je najbolje, oni čak misle da su face ak nam smetaju... hello? tko je tu normalan...

petak... u petak je bio dan škole i bila je neka priredba u višenamjenskoj. no, to nema nikakve veze samnom, pošto ja nisam bila u školi. a, zašto? pa, eto ostala sam doma da se naspavam i odmorim. stara mi nije ništa prigovorila ni tak nešt, čak mi je dopustila... to mi je malo čudno, no eto... tko sam ja da se žalim?
sad kad razmislim, hvala bogu što nisam išla u školu... zašto? zato što mi se u petak ujutro tak lijepo zavrtilo u glavi da sam zasjela na pod. ostatak dana sam provela izležavajući se ko kakav mrtvac... eh, da.

subota... subota je razlog zašto sam u petak ostala doma da se naspavam. eto, ja u subotu ujutro krenula sa svojom familijom na put u Rijeku. išli smo u svatove. i tako, nakon 5-6 sati vožnje mi stigli. živo čudo pa se nisam ni jednom izrigala u autu (inače mi uvijek bude muka). i bili smo u svatovima... zabavili se, plesali (ja jako malo zato što me glava luđački bolila)... eto, sam da se zna, nisam pila ništa alkohola.. ;) zato što sam tabletu popila, a svi znamo kako tablete i alkohol idu zajedno... heheh

nedjelja... eto mi u nedjelju (danas) oko dva u noći krenuli za našice... sretno smo stigli... jej. ja se uopće ne sjećam puta jer sam cijelo vrijeme spavala, hah, bar sam se odmorila (što ne mogu reći za ostatak familije koji sad hrče)... i eto tak, sve je sretno prošlo... naravno, osim jedne stvari. ja sutra pišem test iz povijesti i treba mi pet iz njega... al naravno, učila nisam... još se nadam da će mi doći volja za učenje, no čisto sumnjam.
ajd, eto uživajte...

05.06.2005. u 13:07 • 1 KomentaraPrint#

srijeda, 01.06.2005.

lipanj... oj

prvi dan mjeseca lipnja... eh, da. zapravo, nije ništ drugačiji od ostalih jadno sparnih dana u ovom razdoblju. da, da... opet je bilo vruće. nije ništa pomogla ni ona kiša koja je jutros padala.
vidila ja danas da imam iz latinskog pet zaključeno... nije mi to baš posve jasno, no neću se buniti. možda jednog dana shvatim zašto ;)

eto, mi danas počeli snimati. tako je... počeli smo snimati. vjerujem da nitko na hodniku nije ni primjetio da snimamo... eh, da... pogledajte malo oko sebe, možda vidite neke manijake s kamerom. no, sumnjam da hoćete :) eh, da... koja je moja zadaća u svemu tome? nema je. ja sam rođena ljenčina... kak je lijepo vidjeti kako drugi rade (a, nije baš da su se i oni pretrgli), a ja se sam šećem i tu i tamo doviknem nešto... to je život ;)

01.06.2005. u 19:35 • 2 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

icq: 315289853


online

...toliko vas ima...