dnevnik jednog studenta

subota, 21.05.2005.

bili smo na premijeri star warsa u cetvrtak. ne razumjem kako prije premijere moze biti drugih projekcija osim predpremijere. naime, u srijedu je bila predpremijera i jos dvije projekcije i onda je u cetvrtak bila premijera i jos 4-5 projekcija. inace, film je izvrstan. definitivno jedan od najboljih koje sam gledo. od cijele sage ne mogu reci da mi je najbolji, ali je jedan od boljih. bilo je puno ljudi na premijeri. neki su cak bili maskirani u likove. bilo je i par tv kamera koje su snimale tu maskaratu.
jucer je bila norijada. u zagrebu je bio totalni kaos. iso sam biciklom na zrinjevac po avionske karte i putem sam vidio 4 hitne pomoci na djelu i 3 prometne nesrece. naravno, totalno sam se odusevio kad mi je zena rekla da karte ne mogu platiti bankomat karticom, nego da moram ici na bankomat uzeti pare. i onda mi je jos krivo objsnila gdje je najblizi bankomat pa sam zavrsio na trgu. tamo sam se moro probijat kroz maturante do bankomata i onda shvatiti da jedan ne radi, a da je na drugom neka bakica koja ne zna pin. onda sam ceko 10-15 minuta da ona nade pin i sve sredi.
u utorak napokon idem doma nakon gotovo 2 mjeseca (nisam bio u dubrovniku od uskrsa). vracam se u metropolu u subotu ujutro zajedno sa prijateljem s kojim u slijedeci utorak idem na koncert od maidena. nazalost, morat cu puno uciti sad kad odem doma. za 2 tjedna su mi kolokviji, a nedugo nakon toga su ispiti. moram 2 ispita poloziti u lipnju ili rujnu da bi mogo upisat drugu godinu. mislim da cu uspjeti.
malo sam se igro s mobom jucer i na moju motorolu v300 sam stavio software od motorole v600. tako da sad imam osjecaj da imam novi mob :). jos sam se nesto malo zezo sa zvucnicima od moba i onim vanjskom ekranom.
danas je bas lijep dan. mogo bi poc do maksimira s biciklom. mozda onda padne i koja dobra fotografija.
sinoc sam slozio malu antidepresivnu animaciju u flashu. mozete ju pogledati ovdje. ima nekih 5 mb pa pricekajte dok se loada. slobodno taj link sirite dalje (htio bi da se ovo ful prosiri). fotke su, naravno, predobre da budu moje. vecina ih je sa deviantart.com, ali tekst je u potpunosti moje djelo.
- 12:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>