...OwO SaM Ja...smijeh
cute myspace layout

cute myspace layout





e ljudovi moji..s owe strane će wan pisat swe o mojin prijateljima..neprijateljima..rodbinisretan..i tako..uživajtezujo!!!

!!!REDOSLIJED NEBITAN!!!

pozz...swin mojin prijateljima...ovo je poswćeno..WAMAAA!!!!

za pochetak..jele...
..ma šta reć ženska je opichena sto na sat...nut
..luda za HIM-on i Villeon..smijeh
..obožawa muške..wink
..ljubavno stanje:free like a bird!yes
..zato muški,samo navalite!cerek


..moja najbolja rodica...antonela...
..hm..luda za svojin biwšinyes susjedon..
..asti sad bi ode mogla samo pisat kako ona voli tog susjeda..blabla
..al neću jer ja to slušan cili dan kad san s njon..
..puna je preludih ideja..zamislte oće majmunasmijeh


..a sad..kate!!!thumbup
..ljudi moji..kate je preluda...nut
...ima bazen u kući,saunu..i tako to..greedy
..al bezobzira na to..ona je super ženska..wink
..uvik mi pomaže kad mi je teško...
..iz povijesti je nepravedno ocjenjenayes !! smijeh
..i tako..swe pet..piss..dead


..a..sad..danchy...zubo!!
..e ona mi je..pomigla da naprawin blog..
..i..dala mi je neke..dizzeve..thx!party
..ženska je super..pomalo emonaughty
..a..i možda budemo cimerice u srednjoj ili na faksu ..

..inače..ona nije bas tila da pisen o njoj..al eto..sta ću..moran malo!!


..a..now..lara..
..nasa mala breakdancerica..mislin ne doslovno malasretan
..obožava hip hop i raprofl
..trenira ono sta ja ocu..TeNiSS.!!
..super je..zabawna..
..moja dugogodišnja prija..uh otkadnut!!

=EWO OWAKO..JA SAN SE SAD POSWAĐALA SA NJON I OWO NIS NE WRIJEDI..JASNO??..A NEDA MI SE BRISAT...=

..sada..moja mala ana..zubo
..ona je mala ludacha...trenutno
ima temperaturu..boljesna je..šmrc..cry
..uglawnomm..mislin da je zaljubljena..hehe..
..ma ona je zakon..smijeh

< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (9)
Rujan 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: cheri

slike: goOgle

Opis bloga

...owo je moj prwi blogichbelj...a svi znate kako to ide s početnicimarolleyes...hehe...ode ću pissat...swe o mom životichu....prijateljima...glazbi...i tako to...još samo..komajte minaughty!!




Make A Text Magnifier At WishAFriend.com


..hellou..ja sam
Maja..iam 12 godina..živim u st..
smijeh!!

VOLIM
-sebeecereksretan
-dečkewink
-mace
-chokoladunjami
-swoj msn
-moj blog
-jednog
malog smeđeg..hehe..cerek
-moje starkiche
-ljubistaču..žutu..crvenu..
-swoj razz..

..ajmee ima jos punoo toga..


NEWOLIM
-umišljene tukice
-marte
-schkoluupuknucu
-profesoremad
-kontrolne..am swe vezano uz schuule
-zagrebbheadbangheadbang
-BBB (budale bez budućnosti)

..i jos much much..

..a to je swe sta smijete znat..!!

..xoxoxoxo..kisskisskisskisskisskisskisskisskiss

moj msn:maja_st_12@hotmail.com
winki nemoj te me dodavat na msn ako se očete bezveze svađat ili dosaađivat meni jer takve oddmmaa isti tren blokajemwink!!!!!!!!!!!!!!!





Moj blogich ti jee:
prezakoooooooon...!!
..dobar je..
hm..ma ok je..
khm..losh je..ajde ajde mozesh ti to i bolje!!
..ajme fujj..odwratannnnnnn!!!
  
pollcode.com free polls




Linkovi

MMagical
AAwesome
YYum
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Love's the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom


The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you!!!





cry..DINO DVORNIK..R.I.P..cry

Pjevač i autor Dino Dvornik preminuo je u Zagrebu u 44. godini, no još nije poznat uzrok smrti. Na pitanje što se zapravo dogodilo odgovor bi trebala dati obdukcija, koja bi trebala biti dovršena u poslijepodnevnim satima.

Dino je scensku karijeru počeo je još kao dječak, glumio je u slavnoj seriji 'Naše malo misto' a nakon toga u još nekoliko dječjih filmova i serija. Kasnije je ostvario i zapaženu ulogu u filmu 'Ta divna splitska noć' Arsena A. Ostojića.

Ipak glavni interes i životni poziv za njega je bila glazba.
Kao 17-godišnjak s bratom Deanom osniva grupu 'Kineski zid', s kojom snima prvu funky ploču u hrvatskoj diskografiji.




Mozda ces jednom shvatiti
cerekzasto sam tiho plakala bez rijeci,
zasto sam ti uvijek zeljela srecu,
i ono sto ti nisam rekla,i ono sto ti nisam smjela reci,
mozda ces jednom u mojim ocima prepoznati
bol i tugu i shvatiti da je to jer ti volis DRUGU!!!cerek






smijeh je znak sreće,
zagrljaj je znak prijateljstva,
poljubac je znak ljubavi,
a imati mene pokraj sebe
znak je dobra ukusa!




Kako da te nađem u izlasku sunca,
kako da te probudim iz lijepog sna,
kako da zajedno otvorimo oči,
kako da te nađem u kapljici rose,
kad ti spavaš do podne?!




Evo samo da ti javim,u bolnici sam!
Nemoj se brinuti pronašli su mi
šećer u krvi,
kamenac u bubregu,
bakterije u želucu i TEBE u srcu!




..KiLLinG LoNElIneSS..

Memories, sharp as daggers
Pierce into the flesh of today
Suicide of love took away all that matters
And buried the remains in an unmarked grave in your heart

With the venomous kiss you gave me
I'm killing loneliness (Killing loneliness)
With the warmth of your arms you saved me,
Oh, I'm killing loneliness with you
I'm killing loneliness that turned my heart into a tomb
I'm killing loneliness

Nailed to the cross, together
As solitude begs us to stay
Disappear in the lie forever
And denounce the power of death over our souls and secret words are said to start a war

With the venomous kiss you gave me
I'm killing loneliness (Killing loneliness)
With the warmth of your arms you saved me,
Oh, I'm killing loneliness with you
I'm killing loneliness that turned my heart into a tomb
I'm killing loneliness

Killing loneliness

With the venomous kiss you gave me
I'm killing loneliness (Killing loneliness)
With the warmth of your arms you saved me





















četvrtak, 23.10.2008.

...HaLLoo...

hy..piplsi..wavekako je kod was?!?! kod mjene je onako..moglo bi se reć dobro...! E pošto neznan o čemu da wan pisen..pisat ću o najboljen profesoru na svitu..možda zvuci čudno da prfesor može bit najbolji ali..stwarnnooo...on van je mlad,moglo bi se reć lip,zgodan..,aa najvaznije od swega je sta taj lik slusaaaaa....guess what?!?!.........HHHHHHIIIIIIIIMMMMM (i ganse,nirvanu i blabla...)....i sta je najbolje (a možda i najgore jer san ljubomorna) je sta je bia na na himovon koncertuuuuuuuuu....gggrrrr....ajme tako ga volin i mrzin...ja mislin da je nas razred najbolje prosa sta se tiče profesora i to..ali virujte mi nije bas pun nekih lipih muskih i to..al..sta se tu može..i owa jedna iz hrv od milja "Barbie" isto voli himm..ali slusa stariji rock...a daa...i taj proff iz eng ima svoj benddd...eee...iden na youtube vidit nastupeeee....ajme majkoo...ajde ljudi iden ja........do čitanjamah!!!!!!!!!!!!!!!!



komentiraj (131) • printaj#

<< Arhiva >>