...o meni malo...



Myspace Banner Generator @ JellyMuffin.com



*............o meni........*
.....ime..._virna...wiky,vikica....svakako....
..godina..._skoro 14.....stara baba....xD
.....life in...._voljena rijeka....mwaa
...slušam..._avril...pop-rock...cerek
prljavce...cerek

...o meni ono važno...da volim pričat al mi se
neš dešava u zadnje vrijeme kao što vidiš...
...mala fenci šmenci...xD
...frendači...lara...ma znaš već...looda populacija
...msn...._virnaa1995@hotmail.com
...sad sam finish....pux...








Don't just think
about something
in time...TIME is life,
so spend it as much as possible,
but remember,do all
on your will!!!!!




JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes









komentari yes/no

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*....linkachy......*

...http://nesto-izmedu.blog.hr/....
...http://sumrakica.blog.hr/
...http://ludachaxdlol.blog.hr/
...http://zacefron14.blog.hr/
...http://0rise0up0punk0.blog.hr/
...http://t-w-i-l-i-g-h-t.blog.hr/





.....moji najdraži....cerek....

BFMV only logo Pictures, Images and Photos
bfmv Pictures, Images and Photos



Image and video hosting by TinyPic



Free Music

Free Music



Free Music



JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes



JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

30.03.2009.,ponedjeljak,

....evo me nazz..zaboravila da iam blog...xĐ...

ja stvarno više nezz kad i o čemu sam ja zadnji
put pisala...stoga,dakle,tako dakle,primjerice,
uglavnomheadbang...pa ču krenut od ovdje...
..ša ima novog??niš...nezz jesam li već rekla al
prestala sam slušat cajke i bilo šta drugo...
krenula sam bratovim vodama...prešla sam na
rock i metal...ali nisam emoooo...ni tak neš....
samo da se sporazumievamo....iako btw ja neam
niš protiv tih ljudi...opet da se sporazumijevamo....
lara me vidim spomenula na svom blogu....
samo nisam sigurna...ma nmvz....nacrto mene denis
...hahaha....rofl....ja stojim...neš viri iz usta..ono..ja vičem
...MARICE MOJA!!!!..pjeva...mislio na travu da se
sporazumijevamo....al ja ne pušim....nezz odkud to
ljudima.smokin..to što sam uvijek nasmijana i vesela
i i hepi i živahna i za ekipu ne znači da sam napušena..
mislim onoo...helooouuuu!!!!...jeste...tako je....cool
...ša ima dalje....lara moa je isto kupila starke...crno-bijele
...od ozzya....bili smo jučer..ne...prekjučer..ugl..u nedjelju...
i bili mi kod mene gore u stanu...e pa da!!!!!..ja se selim..
sam vam rekla!!??..nisam??...e pa dobro...sad ću...bježteeee
....nono...ovak...selim se...da...sam nezz kad...ubrzo...
samo nezz kad..tam negdje oko uskrsa...rolleyes..baš
sam hepi..i da....di smo stali...ugl...bili mi kod mene...pa
je bio i mali karlo...da...i sad...prolio mi je sok špo zidu
bilom čistom novom....praznom...pizda jedna...a dobro
...moj tatica mi je to sve pofarbo....al ipak....pizdaaa jednaa
....burninmad...dalje...i tak...stavljala sam bullet na zid...
joooj..i sve druge ofc...al dali ste vi primjetili kako onaj tipac
u bulletu ima super oči...predivan mi je...ak nađem sam njega
bum stavila fotkicu...naughty...i tak...svašta se kod mene
dešava...al...sad mi možda išla ča....baš nezz o čemu da pišem
...možda me pukne inspiracija....a vjerojatno oče...al oke...i btw...
mislim da u jednoj kući iznad mene tamo gore...žive vampiri.
...yes...ozbiljno...ti ljudi su uvijek u mraku....mislili su da nas nema.
...i onda je gorila kuhinja...al onda kad smo prie
toga ja i lejla šetale neko nas je gledo pod svjetlom pa u mraku al kasnije kad je u
mraku...skužila sma da je još uviek bio tamo...grozno...a ono
najgore....oni mi gledaju u sobuuuuu....skrozz prek ceste..pa
onda kod mene....userem se...i svaki put u mraku...ša rade
tamo??!!..i imaju video nadzor....sa svih strana..i dvije doge
i jednog čoravog psa kojem je kosa pekrila oči pa niš ne vidi
..al da...inače.....spuky.....grrrr....oke...iem ja sad...iem tamo
vjerojatno......pux...bye....



BFMV Pictures, Images and Photos






°komentari° |15| °Printaj° #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.