subota, 24.11.2007. ♥

♥ Zna li ko gdje je Škara Ožbolt?

bila ja na instrukcijama i reko sine ajd na katarinski.zovem ja dusparu,i našle se na korzu ja ona i indiana.nabavila sam si besplatno prstenja pun k pjeva nego,aj na glavnu stvar.idemo mi kad ono ko iz grma,vesna.prepoznala ju prema očaravajućem smijehu bang.nisam mogla izdržat,poderem ja : vid škare ožbolt! ona se okrece,ja se sakrila.idemo mi dalje,kad ono,ko iz puske,grubišić.opet nisam mogla izdržat...VID GRUBŠIĆA! pa sam se opet sakrivala..željela sam opet vidit zatočenicu mog srca..vesnu..tražila sam ju,i gore i dolje,i ljevo i desno,ali nije je bilo,htjela sam je pitat za autogram..eek..tad sam odlučila otić kuć.otpratila ivu do brlićke,i odo ja kuć kraj sajma kroz tvrđavu.nešto me povuklo prema lunaparku.snažna sila.ljubav.vesnica je stajala kraj vrtuljka s grubišićem mad.nisam ni razmislila,ja sam došla do nje..
ja:ĐEAS VESNA PUŠKA TE UBILA?!
vesna:?
ja:može autogram?
vesna:paa
(vadim ja maramicu i potpišem se Garička)
ja:ev vesna,sam za tebe nekorištena
grubišać:ha ha ha ho ho ho
vesna:? pa sad pa ono
ja:ajd vesna vidimo se

finofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofino

et samo to htjela napisat,idem sutra kod bubimira na kirvaj,
volite se,ljubite se hih
ljudi pozdravljam vas EEVS
posebno zeca Obija..auuf i njega sam ko vesnu

finofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofinofino

♥ 20:29 ♥ komentari (21) ♥ printZna li ko gdje je Škara Ožbolt?

<< Arhiva >>