subota, 06.10.2007. ♥

♥ malo novosti

naterali me da napisem post.zubo a nemam o cemu pisat.et da javim da nema jedinica u imeniku (eek) za razliku od Ive hehe.ja,iva i leteca smo se "odvojile" od martine na kratko,al to je jedan plan..pjeva..
jos uvijek zaljubljena,zelim bmx,odlucila bit konacno plava,jede mi se pica i imam mengu.zubo.optuzili me u ulici da sam kriva za pozar na kornatima.sad me ucijenjuju smijeh inace ce rec policiji.danas odo na korzo,nedostaje mi zupanka rofl.proslu subotu se otrovala hamburgerom,jos ja bila iza vesne sa enom,tomom zujo,kikijem i zupankom razjebavali one fino chupa chups,i onda mi postalo jaako lose pa doso tata po mene,i to u pol 10.jos uvijek mi zao sto sam si sjebala subotu.
Cula sam se sa ovima iz zadra,jos se oni mene sjete hehe bas mi je bilo drago,mate se "osisa" vise nije "ka" tarzan,kako rece marija smijehnaughty.Moji pramenovi napokon dosli.neznam koje da stavim,iva je stavila plavi,bas joj ljepo stoji.zovu me u krajisku burninmad,al nikako da odem(strah me bokte haha).
ako se ocete smijat evo blog od nekih glupaca.to nije moj blog rolleyes..brat me trenutno nervira.puknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucupuknucu mrzim to kopile.neda mi se vise pisat zivcana sam.ajd bok.


wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave

♥ 12:29 ♥ komentari (30) ♥ printmalo novosti

<< Arhiva >>