utorak, 18.09.2007. ♥

♥ People are all the same,and we only get judged by what we do,personality reflects name,and if I'm ugly then so are you,so are you..

ovaj će vas post psihički,fizički i umno umoriti..netrudite se..ovo mi je za dušu..baah..

Danas mi je bio grozan dan.Baš sam bila u kurcu.Tolko sam bila u kurcu da sam se nekom telekurčanom kinezom našla u bubrezima.Dakle bila sam u bubrezima.Razlog tomu je bezveze,kažemo da nikad nećemo patit zbog "nekog" al opet,nije to tako.
I ja onaka sva u bubrezima ko sivonja silazim na matematiku dok se Iva i Martina smiju i boli ih šta je meni.I sivonja sjedne.I dogodi se nesreća itd to nije važno,stvar je u tome što sam bila na rubu i osoba od koje najmanje očekujem da će me uništit počne se derat i vrištat na mene zbog jedne bezveze rečenice.I ja sad onaka eekeekeek sjedim i nemogu reć ni glasa a tolko mi digla živce da mi je došlo da je udarim i ja se crycrycry. I stoje te 2 osobe kraj mene i kao komentiraju "šta je sad njoj?" i okrenu se i postavi se ta "osobica" kao najveća žrtva.Ništ ja ošla iz škole.Ma haj marš.
I dođem ja kući a osjećam se najgore na svijetu.I sjednem za kompjuter i nemogu na internet 2 h zbog problema sa vezom.Još me brat terorizira i kao da mi ništa neide.Upalim ja svoj započeti dizajn i radim..2 h! pravim najsavršeniji dizajn fino.I slučajno upalim pjesmu koju u 2 godine nisam nijednom upalila a to je Ugly od Sugababes.I odjednom! ja zaboravila zašto se ljutim,na koga se ljutim,tuga i žalost ošli! I polako se ja izvukla iz bubrega,kroz kurac i van! im free! ne više u kurcu.Jebeni sjemenovodi..e to je jedna super pjesma.Ustvari refren je u mom naslovu..
Inače bi nastala opća dreka (ko i uvijek) da sam bila normalno,al stvarno što nemogu je kad sam tužna i neko mi se počne unosit u facu i derat se na mene zbog gluposti..A ta osoba baš i nije ono što si umišlja al nema veze.Prošlo me.Samo sam razočarana kako mi može tako nešto napravit (a nije imala razloga) a VIDI da mi je grozno.Ipak mi je najbolja prijateljica..mislim stvarno..nema veze..
Ja danas pokušavala objasniti Martini 10 faza jelašćanskog.
Jako je važno znati što statusno znače -Rus,Šiptar,Tuzlanski,Gerilac,Šangajski,Lopovđija.Reć ću u slijedećem postu,a dotad pogađajte hehe beljzubopjevaludlud

neću nikog posebno pozdravljat.njami.hehe..zato što sam se posvađala sa ♥ Martinom ♥ zbog tog......weeeee idemo u Graz!!
wavewavewavewavewavewavewavewave

♥ 20:11 ♥ komentari (65) ♥ printPeople are all the same,and we only get judged by what we do,personality reflects name,and if I'm ugly then so are you,so are you..

<< Arhiva >>