zar je vazno

kad narastem bit cu krumpir

.

26.11.2007. u 14:20 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (30)
Listopad 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

aha...da...ovoga...je....bar mislim......sta nije...pa kak to....izgleda da mi je netko lagao...cry...no doro....bit ce bolje...thumbup

Linkovi

za one znatizeljne {(ala koje su to budalaštine)al neka}lol
Vinca
Tinka
Doli
Floky
Adi
još neznam tko je...ali planiram saznat....tak da...ovo je za mene...da nemoram trazit...hehe

3 mi lucky broj

evo da znate nest o meni.....
...ime mi je Elmas...iako to bas i nije u upotrebi...mozda jednog dana
...prezime...zar je vazno.....
...imam 17 god...
...živim u Sisku...
...M.D.18 ili K.B.6 ovisi kakve sam volje....(ulice)...
...mrzim rasporede i planove...
...jednostavno GO WITH THE FLOW...
...bavim se sa vise stvari...
...npr. nogomet...(ko bi reko)..
...bavim se i sa Latino-americkim plesovima...
...održavam duh i tjelo...
...doro sad kad je snijeg ne bas toliko puno...
...volim putovat...ali po RH...
...ucim svirat...
...imam nekoliko poroka...
...najveci je Mlijeko i to dukat...(ostali nevaljaju)...
...slusam sve od muzike, a najvise S.O.A.D. i Iron Maiden...
...volim filmove...(a ko ne)...samo da nisu ovec predvidljivi...
...znam sta OK znaci...
...more info. on
E.k.i._3@hotmail.com...